/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Zattoo i Udlandet.
Fra : minimulras
Vist : 684 gange
100 point
Dato : 03-05-09 18:02

Hej.

Jeg har downloadet Zattoo og har tidligere haft det til at køre i DK.
Sagen er den, at jeg nu bor i Portugal og derfor ikke har lov at se nogen danske kanaler på Zattoo.

-Er der nogen der kender en metode til at snyde Zattoo så den tror jeg sidder i DK og dermed kan se danske kanaler?

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 03-05-09 20:39

Kunne du se nogen kanaler fra Portugal, da du boede i Danmark?

Kommentar
Fra : minimulras

Dato : 03-05-09 20:59

Nej Zattoo har slet ikke nogen kanaler i Portugal -det er ikke portugisiske kanaler jeg vil se. Det er de danske.

Problemet er at man med Zattoo kun har lov til at se tv-kanalerne i det land hvori man befinder sig.
Derfor vil jeg gerne have en løsning til hvordan jeg kan lave Dansk IP så Zattoo tror jeg befinder mig i DK.

En løsning kunne være en VPN-forbindelse, men jeg ved ikke hvor og hvordan jeg får sådan en lavet :)

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 03-05-09 22:44

Jeg søgte lige VPN-forbindelse på Google. Prøv om du kan finde noget der, som kan hjælpe dig.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=VPN-forbindelse&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=&aq=f&oq=

MVH

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 05-05-09 21:13

Kunne linket bruges?

Kommentar
Fra : minimulras

Dato : 06-05-09 03:44

Hej Heller22

ja det kunne det. Men jeg ved stadig ikke hvordan jeg gør. Jeg har vist brug for en computer der står i DK med en hurtig internet forbindelse. Som i øvrigt er tændt hele tiden.
Det tror jeg ikke jeg finder så nemt... desværre..

Men mon der er nogen der kender andre metoder til at få en dansk IP selv om man sidder i udlandet?

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 06-05-09 10:06

Godt det kunne bruges - men til hvordan - melder jeg pas. Held og lykke med det .

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 11-05-09 13:45

Hi Minimulras

Noget nyt om det der VPN-halløj .

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 17-05-09 15:07

Hi Minimulras

Du mangler da vist at afslutte dit spørgsmål

Kommentar
Fra : minimulras

Dato : 17-05-09 18:34

Hej Heller.

Jamen mit spørgsmål er jo ikke blevet besvaret endnu. Så behøver jeg vel ikke at afslutte det?

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 17-05-09 19:06

Sorry - du har da ret . Så må vi håbe, at der er nogle vakse brugere, der kan hjælpe dig.

Har du prøvet at læse den pdf-fil på dette link:
[PDF] Opsætning af VPN forbindelse, Windows XP - 09.21 ???

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 17-05-09 19:07

Jeg glemte at skrive, at det er link 3 fra oven i det link, jeg henviste til længere oppe .

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 10-07-09 14:46

Daws.

Du er nu svær at hjælpe, når du ikke svarer på opfølgende spørgsmål fra en vaks svarer .

Citat
Har du prøvet at læse den pdf-fil på dette link:
[PDF] Opsætning af VPN forbindelse, Windows XP - 09.21 ???

God weekend