/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Nintendo Wii
Fra : olhund
Vist : 488 gange
50 point
Dato : 28-04-09 21:37

hej
Vi har få en vii og jeg har få den til at finde min ruter men jeg kan ikke få den at gå på net er der en eller ander der evt kunne hjælp mig med da jeg gerne vil spille mod ander på net i både fifa og bowling og man nu ellers kan spille af spil.

P.S
Jeg har tdc internet bredbånd

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 29-04-09 03:48

du skal går ind i setup på din wii under netværk

Kommentar
Fra : evilfish

Dato : 29-04-09 16:44

Jeg har ikke en Wii, så lægger ikke hovedet på blokken på følgende forslag.

Det lyder som om du skal åbne nogle porte på din router og/eller firewall. Jeg fandt en side på nintendos egen hjemmeside, og her er hvad de sagde der skulle gøres:

Du skal åbne følgende porte til TCP: 28910, 29900, 29901, 29920, 80, og 443

Og så skal du have fri adgang via UDP ud ad til. Dette kan testes med deres eget program: http://www.nintendo.com/consumer/systems/wii/en_na/NetworkTest.jsp Programmet skal køres fra en PC på det netværk din Wii er koblet op til.

For al information kan du læse mere her (engelsk): http://www.nintendo.com/consumer/systems/wii/en_na/onlineFirewall.jsp

Håber det hjælper