/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Hotel i Bracelona
Fra : myg
Vist : 1684 gange
100 point
Dato : 27-04-09 10:12

Er der nogen her på sitet, der kan anbefale et godt hotel i - eller omkring - den gamle bydel i Barcelona.
Jeg modtager også gerne råd om hvilke hoteller, det er bedst at holde sig fra

Vi vil gerne bo centralt, men alligevel ikke lige midt i heksekedlen med diskoteker og fulde mennesker en stor del af tiden. Vi vil anvende gå-ben og Metro til transport.
Gerne et sted med lidt folkloristisk præg og alligevel bekvemt.

Kommentar
Fra : carbari

Dato : 27-04-09 10:58

Hej!

Jeg har lige booket hotel til barcelona på hotels.com

Derinde kan man finde en masse gode og sortere efter ønske...
Jeg fandt et der virkede rigtigt godt (2 stjernet - evt sorter efter 2. stjernede), hvor prisen blev halveret hvis at man var der med mere end 3 overnatninger. Hvor morgenmad var inkluderet, så slipper man for at tænke på dette.

Men ellers kan man også sortere efter området det skal ligge i osv. Prøv at kigge derinde..

men ellers så vær opmærksom på om det er hotel eller sovesal du er på udkig efter (nu tænker jeg hvis at det bare skal være billigt - da er sovesale utroligt billigt, dog bare ikke efter min smag men alligevel)

Men prøv www.hotels.com

MVH

Kommentar
Fra : myg

Dato : 27-04-09 11:02

Jeg vil også meget gerne høre navne på konkrete steder (jeg er i gang med at søge), og det er hotel vi taler om - ikke sovesale, ferielejligheder o.l.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 27-04-09 14:33

Man er svindlere i Barcelona. Det er det eneste sted hvor jeg har haft booket hotel og hvor de alligevel ikke havde et værelse da vi kom. Den dårlige samvittighed lyste ud af portieren.

Bagefter havde jeg et bævl med at få de forudbetalte penge tilbage.

Kommentar
Fra : carbari

Dato : 27-04-09 14:49

Nej derfor er hotels.com nemlig et rigtigt godt sted at bestille fra.. Man skal dog betale i forvejen de fleste gange.. Men dér er det en central som har en aftale med hotellerne, og centralen (hotels.com) kan ikke ha det på dem at deres bestillinger ikke er ordentlige, da de så får et dårligt ry. Men det er jo individuelt hvor meget man vil give, og hvad man vil have ud af det, og hvor det skal ligge osv..

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 28-04-09 20:41

Jeg vil foreslå:

Abba Rambla hotel

Ligger i den gamle bydel tæt på Ramblaen.

Jeg har endnu ikke selv boet der, men jeg har boet på Abba hoteller i Salamanca (fantastisk), Santander (dejligt) og har været så tilfreds, at jeg faktisk havde tænkt mig, når jeg skal til Barcelona (pragtfuld by) igen i efteråret, at bo på Abba Rambla.