/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Radio Aura stream adresse
Fra : o.v.n.
Vist : 1160 gange
100 point
Dato : 26-04-09 23:39

Hej - er der nogen af jer som kan aflure den stream adresse som skal bruges i Media afspilleren ? Forsiden er her: http://www.radioaura.dk/forside
jeg har selv fundet adressen: http://www.radioaura.dk/aura.m3u men den virker ikke i min afspiller i Ubuntu for eksempel Nova fm har en stream adresse: mms://stream.ventelo.dk/FM5
så jeg tænkte om Radio Aura har en lignende adresse, som jeg bare ikke kan aflure, kan nogen af jer ?

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 100 point
Dato : 27-04-09 06:17

I WinAmp, min afspiller, hedder stream adressen - mms://media.xstream.dk/radio aura - Der findes ved at klikke på Lyt til AURA på forsiden!

/Torben

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-04-09 11:41

Tak men jeg har også kigget og klikket på forsiden, højre klik giver en anden adresse, jeg forsøger

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-04-09 01:42

Linket så ellers tilforladelig ud, men min afspiller er gået i tænkeboks, den ved ikke om den gider spille, jeg venter med at lukke, indtil jeg har prøvet om linket virker i Windows, er du sikker på at der ikke er en tastefejl?

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 28-04-09 05:26

Der er ingen tastefejl i linket - det virker hér!

Der er mellemrum mellem radio og aura sidst i linket!!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-04-09 11:43

Min Windows MedisPlayer vil ikke afspille linket at klikke på åben url adresse og så sætte linket ind, den vil meget gerne afspille hvis klikker en enkelt gang på linket på internet siden, men der kan jeg ikke se hvad den åbner, men dit link er sikkert korrekt

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-04-09 12:12

Tak for svaret dogvillestar. linket er sikkert ok, desværre lan jeg ikke få den til at spille, kun ved at klikke på linket på forsiden og der kan jeg ikke om det er den adresse, men det siger du at det er

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-07-09 22:50

Vil lige tilføje at jeg har fået radioen til at spille, der skulle en opdatering af codecs til først