/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
guppyer
Fra : sorentn
Vist : 387 gange
50 point
Dato : 24-04-09 16:59

hey jeg har 2 akvarien et lille med guppyer i og et stort med gul guamier og perle guamier og dvætg guamier og røde dværg guamier nogle neon fisk og og lygte fisk og sorte mollyer men kan jeg sætte mine guppyer over til de andre for har ikk plads til to akvarier mere kan det la sig gøre og flytte dem der over

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-04-09 17:05

Ork ja, det kan du sagtens. Jeg har selv haft dem alle i et akvarie.

Kommentar
Fra : sorentn

Dato : 24-04-09 23:35

okay takker har lige et spørgsmål mere har lige opdaget at der er kommet unger i ved mine guppyer æder de store dem eller skal jeg flytte dem med det samme

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 25-04-09 07:51

Hvor storet er det store akvarie ?

Kommentar
Fra : sorentn

Dato : 25-04-09 10:52

det er en 200 l

Kommentar
Fra : transor

Dato : 25-04-09 10:53

Jo mindre akvarie og jo flere fisk, des mindre bliver guppy ungernes chance for at overleve.

Kommentar
Fra : sorentn

Dato : 25-04-09 11:01

kan jeg flytte de store guppyer over til de andre

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 25-04-09 11:35

Hvor mange fisk har du i forvejen i dit 200 l ?? Du skal tænke på 1 cm fisk ( som /i voksen str) pr liter vand..

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-04-09 15:06

Sæt de store fisk over i det andet akvarie og lad ungerne blive lidt endnu i det lille.

Kommentar
Fra : sorentn

Dato : 25-04-09 18:23

tak for de gode råd . der er 2 gule guamier og 2 perle guamier og 2 dværg guamier og 2 røde dværg guamier 4 sorte mollyer og 4 lygte fisk og en 15-20 neon fisk og nogle bund fisk

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-04-09 22:23

Der er plads nok til dine store guppyer, og så lad ungerne vokse sig større i det lille akvarie.