/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
2 Strømvig-er
Fra : Henrikstromvig
Vist : 1201 gange
100 point
Dato : 22-04-09 13:47

I min søgen på strømvig-er har jeg fundet 2 som jeg ikke kan placerere.

Daniel Strømvig Alder? Forældre??

Line Wildt Strømvig Nielsen 9. januar 1991 Forældre??

Håber nogen kan hjælpe.

Mvh

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 22-04-09 13:56

Der findes en nulevende Daniel Strømvig, der spiller Hockey i Hvidovre...

Det er forhåbentligt ikke ham du søger?
Men måske hans farfar, som han så er opkaldt efter??

Kommentar
Fra : Henrikstromvig

Dato : 22-04-09 14:04

Undskyld, Daniel er placeret.

Det er kun line Wildt Strømvig Nielsen som jeg ikke kan placerere.
Og her er det hendes forældre, 0g besteforældre jeg søger.

Mvh

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 22-04-09 14:10

Du ved vel godt at man ikke søger efter nulevende?

Kommentar
Fra : Henrikstromvig

Dato : 22-04-09 14:13

Nej det vidste jeg ikke, men det gør jeg så nu.
Men det jeg forsøger er også bare at placrere hende, så hvis nogen kan hjælpe med hendes oldeforældre er det også fint.

Tak

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 22-04-09 14:15

Spørg
Bjørn Strømberg Nielsen i Tranbjerg...

Måske hans datter?

Kommentar
Fra : kassan

Dato : 22-04-09 14:17

Vi kendte en Poul Strømvig, hans kone hed Grethe, de havde 2 børn Knud og Heine. De boede Belvedere 45, Svendborg, Heine bor i huset i dag, Poul og Grethe er begge døde me ville vel have været omkring 90 år i dag + - 10.
mvh.
Ole

Kommentar
Fra : Henrikstromvig

Dato : 22-04-09 16:00

He he dette er meget sjovt. Poul strømvig og magrete, og ikke grethe strømvig, var min farfar og farmor.
Knud strømvig er min far, og heine er min onkel.
Hvad er dit forhold til disse personer?

Er der virkelig ikke nogle der kan fortælle hvem Line Wildt Strømvig Nielsen er efterkommer af.

Mvh

Kommentar
Fra : kassan

Dato : 22-04-09 18:33

Hej Henrik!
Vi er ikke i familie men jeg har engang tegnet en forsikring hos Poul, mine svigerforældre boede over for dem (Belvedere 48) Ella og Julius Nielsen og deres datter (min kone Annelise) var i huset hos dem og passede din far og Heine. Jeg har siden via mit arbejde været i forbindelse med Vibeke madsen (Butiksdetektiv) hun var ud af jeres familie, og din farmor blev altså den gang kaldt Grethe. Men det er over 45 år siden at jeg begyndte at komme i Svendborg.
mvh.
Annelise og Ole Hansen

Kommentar
Fra : Henrikstromvig

Dato : 22-04-09 18:45

Det er sjovt det her. Jeg har netop så sent som igår været i telefonisk kontakt med Merete Rasmussen, som er søster til Vibeke madsen.
De er forøvrigt børn af gurli og charles rasmussen. Gurli er søster til min farfar poul Strømvig.

Hvor var hun butiksdetektiv henne, og hvad var dit arbejde.

Mvh Henrik Strømvig

Kommentar
Fra : kassan

Dato : 22-04-09 19:40

Jeg var på det tidspunkt ansat som portner i OBS! Slagelse senere Kvickly extra ( Tidligere var jeg uddeler) og her kom Vibeke, hun var , mener jeg ansat af FDB, lever Vibeke endnu, jeg husker at hun boede i Højby i Odsherred. Jeg har været pensioneret i 5 år. Din far og farbror husker sikkert Annelise?
mvh
Ole

Kommentar
Fra : Henrikstromvig

Dato : 22-04-09 19:47

Jeg er ikke helt klar over om hun lever, men det vil jeg mene hun gør. Jeg vil da prøve at nævne Annelise

Kommentar
Fra : paulinfabritius

Dato : 22-04-09 22:57

Hej....
Du kan nok ikke bruge det til noget: Men der var/ er en Valborg l. l. Strømvig her i Riisskov, og jeg mener der er en gravsten, med navnet Strømvig, på Riisskov Kirkegård.
Venlig hilsen Mogens Fabritius...

Kommentar
Fra : Henrikstromvig

Dato : 23-04-09 05:42

Jo det kan jeg absolut bruge til noget. Du ved ikke hvad der nøjagtigt står på den gravsten?

Tak

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 23-04-09 23:16

Hej Henrik.
Spild ikke tid på Valborg. Jeg skal nok ta´ mig af dem fra Århus
Ha´ en god dag min ven

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 24-04-09 20:33

Svendgiversen. Fandt du frem til tilladelsen? Hvis ikke, vil jeg finde en anden måde at uploade på, forhåbentlig . Og det er efter aftale med Henrik, at jeg forsøger dette, så du kan læse den flotte tilladelse .
Og god weekend.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-04-09 20:38

Nej, men jeg har en nevø der er datalog, han vil hjælpe mig i weekenden...

Ellers giv mig den alternative metode:
helst bare et link...

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 24-04-09 20:50

Hej Svendg.
Jeg er ret tit temmelig træt af at være så pokkers amatøragtig mht. det med at få ting på nettet, til slægtsforskning og meget andet med pc. Troede, at jeg havde fundet de vises sten med SkyDrive. Øv. Nu vil jeg håbe, at din nevø kan finde den tilladelse. For ham, jeg skal ha´ hjælp af, er på campingtur her i weekenden.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 24-04-09 21:02

svendg.
Prøv at se om dette link virker hos dig. Det virker hos mig

http://cid-0080f1f5470a8e09.skydrive.live.com/browse.aspx/Navneatt

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-04-09 21:20

Det virker fint,

ser flot ud, men du afslører jo din identitet...

Og jeg kan jo ikke bidrage med mere ud fra dette.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 24-04-09 21:47

Det gør mig ikke noget at være identificeret. Jeg er da bare glad for, at uden hjælp er lykkedes for mig, at få den tilladelse frem til dig

Og hvis du vil fortælle Henrik, at du har den, vil jeg blande mig ud af "sagen" igen.

Med venlig hilsen fra
Lennart