/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Hvad skal jeg gøre med en ISO fil?
Fra : dvnielsen
Vist : 535 gange
18 point
Dato : 05-04-03 15:10

Jeg har modtaget en CD som en ISO fil over nettet. Jeg gik ud fra at jeg bare skulle brænde filen ned på en tom cd og derefter ville cden virke, men det eneste jeg fik ud af det var en cd med en ISO fil på.

Hvad gør man ?

Accepteret svar
Fra : Caine

Modtaget 28 point
Dato : 05-04-03 15:11

Hej

Http://www.winiso.com kan udpakke filen ligesom en Zip-filer eller Rar-filer

/Caine

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 05-04-03 15:18

Hey dvnielsen

Er ikke 100p sikker, men det burde bare være til at åbne den i neroburning (f.eks.), og så skulle numrene være til at brænde ned på din cd. Prøv om det virker, det mener, og håber, jeg det gør.

/ZeroXP

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 05-04-03 16:09

Køber originalen såmænd.

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 05-04-03 18:06

Jeg bruger Isobuster:

http://www.smart-projects.net/isobuster/

Det er et meget brugervenligt program. Efter det er installeret, er det bare at dobbeltklikke på Iso filen, så den bliver lagt ind i isobuster. Derefter markerer du det hele, højreklikker og pakker den ud til det sted du vil placere den på harddisken. Det er også på dansk.

Kris

Kommentar
Fra : dvnielsen

Dato : 06-04-03 09:19

hansandersen22:

Nu er det jo ikke sådan at der er tale om en piratkopi, men blot en samling af artikler fra nettet som en af mine kolegaer i usa har samlet i en eller anden database på en cd.

Hvorfor han har afleveret den som en ISO fil fatter jeg ikke, men det er mig altså ikke muligt at "købe origianlen".

Godkendelse af svar
Fra : dvnielsen

Dato : 06-04-03 09:20

Tak for svaret Caine.