/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Skift default skrift?
Fra : doomie
Vist : 410 gange
25 point
Dato : 05-04-03 12:17

Hejza!

hvordan er det nu man skifter default skriften i word så fx. at jeg skifter fra Times New Roman til fx. Tahoma

så hver gang den starter op er default skriften Fx. Tahoma?

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 35 point
Dato : 05-04-03 12:22

>>Formater -> Skrifttype -> ( vælg type, farve, størrelse ) ->Standard - der bliver man så spurgt om man vil ændre den .... og det svarer man jo så ok til

sådan gør jeg og det virker ( der er garanteret en nemmere måde at gøre det på, men den der virker i hvertfald )

Karina

Godkendelse af svar
Fra : doomie

Dato : 05-04-03 12:24

Tak for svaret Fnollerpige...!!!