/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ie8
Fra : weblife
Vist : 502 gange
200 point
Dato : 15-04-09 10:50

Hej

Jeg har lige hentet og istalleret ie8, da jeg gik ind på google ser søgefeltet ud som det gør på billedet... er der nogen der kan hjælpe mig med at få denne så den bliver normal som den var før igen?

http://img7.imageshack.us/img7/1947/78405053.png

Kommentar
Fra : weblife

Dato : 15-04-09 10:53

og når jeg trykker på feltet hvor man kan vælge søgemaskiner er feltet helt grå

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 15-04-09 10:56

Det ser lidt underligtud det der...

Prøv at vælg "side/tekststørrelse" og skal den stå til medium

Zoom skal stå til 100%

Kriv lige tilbage hvis dette ikke løser problemet... så graver jeg lidt dybere i det!

Kommentar
Fra : weblife

Dato : 15-04-09 10:57
Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 15-04-09 10:58

HA! Jeg har da massive tasteproblemer i dag! Håber du kan tyde ovenstående indlæg! Ellers oversætter jeg gerne til dansk!

Kommentar
Fra : weblife

Dato : 15-04-09 10:58

det hjælp ikke

Kommentar
Fra : weblife

Dato : 15-04-09 10:59

jaaaman mig ikke forsto dænsk :)

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 15-04-09 11:00

WTF!? Det ser godt nok underligt ud... Der må være sket et eller andet under installationen. Prøv at afinstallere og installer igen på ny!? Jeg har aldrig set sådan noget der før... beklager

Kommentar
Fra : weblife

Dato : 15-04-09 11:03

det var også hvad jeg tænkte man ville lige høre om det var noget man kunne gør noget ved

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 15-04-09 11:05

Lados lige hører om du fider en løsning efter en reinstall... bliver lidt nysgærrig!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-04-09 11:09

En godt ting at gøre før installation,slå real time antivirus beskyttelse fra og realtime beskyttelse af spyware programmer.
SpyBot sd(hvis)slå browser beskyttelse fra det samme i spywareblaster eller andre ligende programmer.
Jeg venter er halvt års tid endnu.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-04-09 11:12

SB SD,slå immunisering fra og permanent SD helper.
genstart pc'en.

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 15-04-09 11:14

Kan ellers godt anbefale IE8... Er gået væk fra FireFox til fordel for IE8, og der fungere faktisk fint! Primært fordi licensbeskyttet indhold mange gange ikke virker i FireFox

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-04-09 11:17

Citat
Kan ellers godt anbefale IE8

Har haft den installeret på fem pc'er og afinstallerede den igen,sløvede hele systemets reaktions tider,åbne links/mapper o.s.v gik fra få mili sekunder til 5 til 7 sekunder,ikke gide

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-04-09 11:19

det samme på alle pc'er så det er en bug
installeret efter bogen.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 15-04-09 11:24

Har ligeledes haft IE8 installeret og som Manse9933 sløvede den hele systemet. Da jeg ville afinstallere den viste det sig meget vanskeligt.
Til sidst måtte jeg udføre en fuld Recovery. Der skal gå lang tid før jeg hopper på den igen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-04-09 11:31

Havde til gengæld ikke problemer med afinstallationen,derefter en genstart af pc'en og redistry cleaning så var det hele tilbage til det normale igen.
IE og explorer (stifinder)hænger sammen som ærtehalm.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-04-09 11:32

registry cleaning

Kommentar
Fra : weblife

Dato : 15-04-09 11:42

det hjælp ikk desværre

Kommentar
Fra : Botnatten

Dato : 15-04-09 11:46

Hej Weblife
På nogle sider i ie8 er der et lille ikon lige til højre for feltet hvor vi skriver www.kandu.dk, ikonet ligner en iturevet ark papir. Tryk på dette ikon, så tror jeg din side ser normal ud igen

Kommentar
Fra : weblife

Dato : 15-04-09 12:03

Botnatten den ikon er der ikke når jeg er inde på google, man det hjælp her på siden, så slap jeg af med undercover hehe

Kommentar
Fra : Botnatten

Dato : 15-04-09 12:08

Weblife
Har netop opdaget at du kan gå i Funktioner og sætte et V ved Kombatibilitetsvisning. Jeg ved ikke helt om det fungerer, men det er værd at prøve

Kommentar
Fra : weblife

Dato : 15-04-09 12:09

har lige skrevet til m$ og få dem til at kigge på det tak for jeres tid