/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
sony rdr-hx520
Fra : Coool_ice1
Vist : 736 gange
105 point
Dato : 12-04-09 04:40

hej jeg har en sony rdr-hx520 som jeg har komme en ny hd i men nu siger den

HDD ERROR" vises i displayet på
frontpanelet.

har så læst mig til det her

Der opstod en harddiskfejl. Tryk på [0/1 på
optageren i ti sekunder, indtil
"WELCOME" vises på frontdisplaypanelet.
Hvis det ikke løser problemet, skal du
formatere optagerens harddisk ved at trykke
på knappen HDD på optageren i mindst ti
sekunder, indtil "FORMAT" vises i
displayet på frontpanelet. Bemærk, at alt
indhold, som er indspillet på harddisken,
bliver slettet

det gå også som det skal men men så efter der den siger format slukker den med det samme ude at lave en format

der er en hd på 80 fra ny har nu prøve at komme en hd på 80,160,300

ude held en som kan sige hvad jeg kan gøre så den kommer op og køre igen

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 12-04-09 08:44

Jeg tor desvære at din hardisk er stået af , send den på værksted. men jeg kan vist ikke lige forstå har du sat 80,160,300 i maskinen ?? og er det samlet rigtigt ?

Kommentar
Fra : Coool_ice1

Dato : 12-04-09 15:27

hej ja det har jeg men ville ikke send den ind da den er for gammel og så kommer jeg selv til at betal for det

men ved ikke om jeg skal formater den i en pc først

de hd jeg har prøve at sæt i er ikke stået af for kan få dem til at køre på min pc og ja jeg har samlet den som den skal

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-04-09 16:16

Jeg har skiftet harddisk til en større i en Phillips HD-optager læs min oplevelse af det her http://www.kandu.dk/spg111743.aspx se konklusionen den 31-10-07 22:40

Min harddisk skulle jumpes som Cable Select, så check lige dine jumper i forhold til den harddisk du har pillet ud.

Kommentar
Fra : Coool_ice1

Dato : 13-04-09 00:31

Citat
så check lige dine jumper i forhold til den harddisk du har pillet ud.
ja gid jeg kunne det men det kan jeg ikke da det er en hd optager jeg har fået men ville der ske noget ved at prøve sig frem med en jumper ?

Kommentar
Fra : Coool_ice1

Dato : 13-04-09 00:37

har så tale med en som siger jeg skal opdater firmwaren men kan sku ikke finde en til den optager

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-04-09 09:30

Du kan da prøve at sætte jumperen til Cable Select.

Hvis du har læst mit link så opdaterede jeg også firmwaren. Det er muligt at du skal registrere hd optageren for at kunne opdatere firmwaren.

Kommentar
Fra : Coool_ice1

Dato : 17-04-09 01:58

Citat
Du kan da prøve at sætte jumperen til Cable Select

er prøve af ude at det ville få den til at køre og kan ikke finde en firmwaren til den