/ Forside/ Interesser / Helbred / Misbrug / Spørgsmål
10  25 300
heg
Fra : irak70
Vist : 371 gange
20 point
Dato : 10-04-09 23:12

kan man stop efter 8år .has

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-04-09 23:15

Hej.
Hvis der er en vilje er der en vej.
Såååå ja det kan man.
Held og lykke med det.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 10-04-09 23:21

JA...det kan man godt..

En i min nærmeste familie har stor røget hash i 10 år...tilsat spiritus i rigelige mængder, og har ikke efter en nedtrapnings periode på 4 måneder rørt hverken hash eller spiritus...nu på 8. måned.

Selv de almindelige smøger er vedkommende også stoppet med.

Vedkommende har hentet hjælp i et projekt i Aalborg kommune, for såkaldte tidligere misbrugere.

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 11-04-09 07:18

Det kan man godt. Søg hjælp og vejlidning på et misbrugscenter eller i AN. Anonyme Narkomaner

Kommentar
Fra : exlibris

Dato : 11-04-09 07:23

Hej

Man kan altid henvende sig til ens kommune, og i de størrer byer er der et Misbrugscenter.

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 11-04-09 07:58

Hov det hedder NA og ikke AN som jeg skrev

Du kan finde de oplysninger du har brug for her. Det virker.... hvis du selv vil

http://www.na-kbh.dk/index.asp?pId=home

Kommentar
Fra : irak70

Dato : 11-04-09 12:20

tak til all sammen. jeg håbar af i kan læs hvad jeg skriv.for jeg ikk godt til læs og skriv.jeg har røget 10-20.GR. i vær dag i 4 år. og nu i det sist 2 år har røget mindre.og nu jeg røge 1GR.havd vil det skit til mig nå jeg stopper med hash.i mener nå man vil stop med hash så stoper man bar.og det ikk skit nøng.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 11-04-09 13:43

Citat
og det ikk skit nøng.

Jeg synes du skulle bede kommunen om hjælp. Samtidig for at du skal have noget at beskæftige dig med, så synes jeg at du skulle foreslå for kommunen at du tager et dansk kursus.Man kan ikke klare sig i Danmark hvis man ikke kan tale og læse og skrive sproget. Da har du noget hjernen kan arbejdemed så du slipper at tænke for meget på hash og abstinenser.
alimak

Kommentar
Fra : Larsigne

Dato : 12-04-09 14:42

vedikkealt skriver:
Citat
JA...det kan man godt..

En i min nærmeste familie har stor røget hash i 10 år...tilsat spiritus i rigelige mængder

Jeg kender også en person som vedikkealt omtaler - den eneste forskel er, at denne stoppede med begge dele fra den ene dag til den anden(kold tyrker) og kvittede også de almindelige smøger et år efter. Vedkommende "kører" nu på 3. år uden trang til noget

Som piaskov skriver:
Citat
Hvis der er en vilje er der en vej.

Larsigne