/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
øret klør
Fra : nmsermus
Vist : 3971 gange
100 point
Dato : 02-04-09 21:58

hej
jeg lavet en kanal rund fart og faldt så over slutningen på noget om man ku se en hjemme side om hvis man dagligt have kløe i øret og det har jeg men någet ikke at se helle adressen
nogle der kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-04-09 22:09

Jeg syntes hellere du skulle besøge din læge

Der kan være flere årsager til at øret klør... noget ganske uskyldigt som halvflydende ørevoks, til det meget mere generende - øreeksem

Så smut du hellere til lægen og få det opklaret

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-04-09 22:12

Måske dette link

http://www.helsenyt.com/frame.cfm/cms/id=4116/sprog=1/grp=8/menu=19/

dryppe øret med rødvin--- den har jeg ikke hørt før

Kommentar
Fra : nmsermus

Dato : 02-04-09 22:13

ggg ja har jeg også tænkt mig ggg
men har haft det længe nu men enlig bare regnet med det var mig
der var underlig
så ville da lige læse det der stod om det

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-04-09 22:15

Det er mere udbredt end du tror.... rigtig mange har øre-kløe-problemer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-04-09 22:16
Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 02-04-09 22:20

jeg så det også og jeg undrer mig, jeg ikke kan finde det i google. jeg mener det var noget med www.kloeioret

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-04-09 22:21

Du ved vel at du ikke må kratte for meget i ørene.
Ørevoksen dannes og er der for at beskytte...

Er øregangen tør kan lidt vaseline måske hjælpe,
ellers brug Betnovat, men det fås kun på recept, så rigtigt:
>smut du hellere til lægen og få det opklaret...

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 02-04-09 22:23

jeg vidste ikke et link blev aktivt, når det ikke er gjort færdigt - så linket kan ikke bruges uden nogen ved hvordan det er korrekt

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-04-09 22:32

>smut du hellere til lægen og få det opklaret...

og lægen sender dig til hudlæge
og du skal vente en måned...
og hudlægen ordinerer dig så Betnovat eller noget lignende...

Desværre kan jeg ikke gengive dette link:
"
Internet1-1 af 1 resultater· Avanceret
Se også:Billeder, Nyheder, Mere ?xRank
Se alle...ResultaterHudpleje og principper for behandling af almindelige hudsygdomme
De klager over, at de får udslæt, kløe og brænden i ... Betnovat betamethasonvalerat 0.1 x x ... Opløsninger egner sig til hårbund og øregang.
"
Søg på: +øregang +kløe +betnovat og du finder det...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-04-09 22:56
Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 03-04-09 08:18

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 4
- Annullerede 9
- Slettede 0
Ialt 14

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-04-09 08:52

Citat
og lægen sender dig til hudlæge
og du skal vente en måned...
og hudlægen ordinerer dig så Betnovat eller noget lignende...

Det er da langt fra sikkert at det bliver nødvendigt med en hudlæge, mange ørekløeproblemer kender den alm. huslæge også

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-04-09 09:37

Ikke min,

men nu kan du jo fortælle din læge at Betnovat hjælper...

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 14-04-09 21:22

ser lige kontant om reklame for medicin. det indslag med kløe i ørerne, vi så slutningen af var aprilsnar. derfor eksisterer wwwadressen ikke