/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
MPG /MPEG
Fra : Fknight
Vist : 521 gange
105 point
Dato : 02-04-09 21:13

Hej,
Jeg har en relkamefil hvor der står Roary.mpg. Hvordan finder jeg ud af om det er mpg/mpeg 1-2 eller 4 ? .. Og kan man få et program som kan lave en analyse så jeg ved hvilken Fram Rate, Bitrate, Frequency, Channels og bitrate den er indstillet til at køre med ? .. for skal konventere 3 filer til samme format.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 02-04-09 21:29

Søg på google efter et program der hedder Gspot.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-04-09 21:39

Hvis det er en musikfil så er det MPG3, er det en film er det med stor sansynlighed en MPG2.

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 02-04-09 22:30

Citat
Roary.mpg

FORMATOZ klarer alle kendte konvertierings- problemer
TURDE IKKE ÅBNE DEN__læg mærke til navnet.

Du kan se egenskaber når du H_klikker på ? filen..

Står der____at det er et PROGRAM/ SLET DEN