/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Forsinket skrivning mislykkede
Fra : Oldboston
Vist : 491 gange
100 point
Dato : 01-04-09 14:35

Min pc meddeler: "Windows kunne ikke gemme alle data for filen C:\Documents and Stettings\All Users\Application"
Data\agv8Log\avgshed.log.Data er blevet mistet. Denne fejl kan skyldes en fajl i din computerhardware eller netværksforbindelsen. Prøv at gemme filen et andet

Så står der ikke mere. Det er i en rude på skrivebordet. Jeg fejlrapporterede til Microsoft og genåbnede programmet, men beskeden bliver ved med at dukke op og virker stærkt forsinkende - flere minutter - inden jeg kan komme videre og bruge pc'en.

Kan det have sammenhæng med, at jeg har afinstalleret en ekstern harddisk forleden og at der ved et uheld blev sluttet for pc'en på en ureglementeret måde (ved at slukke midt i et program)? Er der en måde, jeg kan få skrevet det manglkende progranm færdi og komme videre uden denne forsinkelse?

På forhånd tak for evt., svar

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-04-09 16:27

Comp. skriver næsten hele tiden til harddiske. Så hvis der slukkes for en harddisk men comp er kørende (intern eller ekstern) vil der gå kludder i kommunikationen.
Det er der er sket hos dig.
Du kan muligvis få comp. til at glemme denne fejl ved at sætte harddisken til igen og arbejde med den.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 100 point
Dato : 01-04-09 18:57

Prøv at installere den eksterne harddisk igen og så genstart, derefter sletter du den helt reglementeret og så skulle dit problem være løst.

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 22-04-09 05:11

Jeg har forsøgt at gøre, som I siger, men løber alligevel ind i et problem. Comp vil ikke tage harddisken, fordi der er downloaded nyere opdateringer, men den vil gerne slette tilføjelserne og reinstallere det oprindelige program. Jeg har købt det hos MIcrosoft for ca. 1 1/2 år siden for ca. 1500 kr., og det er Windows XP Professional. Men jeg går i stå alligevel, for på omslaget til disketten er der ikke en 25 cifret adgangskode, som skal bruges ved genstart. I stedet står der "8H DIRECT CD NO KEY". Så jeg kan ikke komme i gang med geninstallationen.

Hvad mon man så stiller op?

Godkendelse af svar
Fra : Oldboston

Dato : 16-05-09 09:39

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-05-09 10:40

Selv tak.