/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Explore
Fra : loberg
Vist : 1520 gange
300 point
Dato : 29-03-09 18:49

Jeg har lige instaleret internet explore 7 eller 8 .Når jeg så går ind på mine fortrukne hjemme sider kommer der hele tiden denne dumme blog frem hvor der står : Sikkerhedsadvarsel Denne side indeholder elementer......HTTS-forbindelse der gør denne side usikker.
Hvordan fjerner man den så den ikke dukker unødig frem ?
Loberg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-03-09 19:18

Citat
7 eller 8

Det er sandelig VIGTIGT at vide - 8-eren er slet ikke klar endnu

Tryk på hjælp i brovseren og gå i "om Internet Explorer - der står hvilken version du har...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-03-09 19:39

Her skriver de da at den er færdig
http://www.pcworld.dk/art/10749?a=search&i=0

At det så er noget l... det er jo en anden sag

mvh klaudi

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 29-03-09 20:16
Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 29-03-09 20:21

Det er måske en side, der ikke passer til ie8, så skal du trykke som anvist på siden - View any site with ease

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-03-09 21:03

Citat
Her skriver de da at den er færdig

Man skal IKKE tro alt man læser...

Den var nok kommet som opdatering hvis den var 100% klar

Kommentar
Fra : loberg

Dato : 30-03-09 17:04

Det er 8 jeg har
Når jeg så går ind på mine fortrukne hjemme sider kommer der hele tiden denne dumme blog frem hvor der står : Sikkerhedsadvarsel Denne side indeholder elementer......HTTS-forbindelse der gør denne side usikker.
Hvordan fjerner man den så den ikke dukker unødig frem ?
Loberg

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 30-03-09 17:09

Måske det kan være virus i MSN..der gør det...se her..

http://www.spywarefri.dk/Forum/topic.asp?TOPIC_ID=51817

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 30-03-09 17:13

Du kan jo også have virus i systemet, der gør at denne meddelelse kommer - når jeg søger på Google efter Sikkerhedsadvarsel Denne side indeholder elementer......HTTS-forbindelse der gør denne side usikker.
Er det Vista du kører...????

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 30-03-09 17:18

Hvis det er Vista, så er løsningen her...fjern sikkerhedsadvarsler i Vista:

http://www.spywarefri.dk/sikkerhed-1.html

Kommentar
Fra : loberg

Dato : 30-03-09 17:19

har XP

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 30-03-09 17:28

Gå ind i
Hjælp og support på din computer,
og skriv sikkerhedsadvarsler oppe i venstre hjørne ....så fremkommer der 7 resultater, som du så skal undersøge nærmere....

Accepteret svar
Fra : axelbjarne

Modtaget 300 point
Dato : 30-03-09 17:32

Prøv også at gå i kontrolpanel/sikkerhedscenter/Skift måden, sikkerhedscentret giver mig besked, og fjern x/v i Virusbeskyttelse.

Godkendelse af svar
Fra : loberg

Dato : 30-03-09 17:34

Tak for svaret axelbjarne.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 30-03-09 17:35

Selv tak, så lærte vi alle noget af det...

Hilsen Axel