/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Retfærdigheden sker fyldest
Fra : Krummen
Vist : 711 gange
500 point
Dato : 24-03-09 23:57

Hvor er det dog skønt at se, at det lille småtkørende korrupte skvadderhoved af en politibetjent fhv. minister Bendt Bendtsen blive ristet i dagbladene.

44 jagtture og 19 golfture siden 2003, svarende til godt 10 ture om året - privat brug af ministerbil -køb af BMW motorcykel m. rabat - lån af luxusbiler hos SMC til private ferier - overtrædelse af våbenloven.... hvor meget mere kommer der til?? Jeg vil håbe at han strafmæssigt trækker fuld skrue både for våbensagen og skattesagerne. Helst en tur i spjældet. Gu ved om det er en familiesvaghed... hans øjensynlig lige så småtkørende søn fik jo osse en spjældtur, fordi han var "kommet til" at opbevare noget narko, og han vidste slet iikke at det var narko.

Ud af klappen med ham den lille platugle af en politibetjent og baj baj til EU... Det er alt for fristende for hans korruptionsgen at være i Bruxelles og hvad skulle han forøvrigt lave der??

Mage til inkompetent skvaldernosse i dansk politik skal man fandme lede længe efter.

****************
En dybfølt tak skal danmarks mest arrogante og usympatiske politiker Ritt Bjerregaard lige have med på vejen. Hendes annoncerede afgang er det bedste hun i hele hendes karriere har gjort for dansk politik og Danmark

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-03-09 00:06

Hørt .

Kommentar
Fra : alka

Dato : 25-03-09 07:01

.... husk også på, at Lene Espersen bakker Bent 112% op, så hun har samme holdning til tingene - mon hun også går på jagt, og låne gratis biler?

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 25-03-09 07:29

Hun har været til en orienterende kammeratlig samtale hos Statsministeren, hvor hun blev belært om at det tøj hun går i, skal være betalt af hende selv.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 25-03-09 07:40

Når vi har en statsminister der lyver "det er ikke noget vi tror, det er noget vi ved" om de der massseødelæggelsesvåben der ikke var der, en finansminister der lyver samt drikker, og ser porno?-film på skatteydernes regning, en beskæftigelsesminister og en saktteminister der lyver (og listen stopper slet ikke her) kan det da ikke undre at de andre også er uhæderlige, som herren, så og hans svende!

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 25-03-09 08:40

Ved næste valg stemmer jeg på Sten Bagger,Peter Brixtoft,Klaus Riskær samt Kurt Torsen.
De burde danne et parti..
Det kan da kun blive bedre.
vvdriver

Kommentar
Fra : alka

Dato : 25-03-09 09:02

... når nu vi er ved troværdigheden, så er Anders Fogh Rasmussen ikke kandidat til NATO-posten, men lur mig, om ikke han er væk - inden måneden er omme! Han stiller også op til næste valg, hvis hans kreds ønsker det - sir' han!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-03-09 09:14

Det er kun Pia man kan regne med.................

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 25-03-09 09:42

Ja, vores kære lille Pia, hun lyver aldrig, hun siger bare et og gør noget andet

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 25-03-09 09:57

Det er jo politik Vagn, og ikke som den lille dumme betjents fadæser strafbart

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 25-03-09 10:15

Det er da rigtigt, krummen, men det er mange af de andre sager der er nævnt her netop også, kan kun straffes af vælgerne.

Og så skal man huske på, at der er forskel på folk. Engang i 80'erne eller begyndelsen af 90'erne, i hvert fald før internettet, jeg kan nemlig ikke finde navnene, var der tre unge kvindelige borgerlige folketingsmedlemmer fra Jylland, der blev afsløret i at "bo" i Jylland og hæve de høje skattefri tillæg til dobbelt husførelse det gav, mens de faktisk boede på djævleøen. Hvis de nu havde været enlige mødre, der havde snydt med socialhjælp/boligsikring for de samme beløb, var de røget en tur ind bag de stivede jerngardiner, men som jeg husker det skulle de ikke engang betale pengene tilbage, nogen straf var der i hvert fald slet ikke tale om. Det foresvæver mig at mindst en af dem er minister i dag og at en anden har været det og måske er blevet det igen, men uden dokumentation vil jeg ikke nævne navne, det er for længe siden. Hvis en kan huske/dokumentere det, kunne det være sjovt.

Så mon ikke betjentsen slipper med en lille skatteefterbetaling og en lille bøde for brud på våbenloven, ikke noget med 1 år i brummen, måske bliver ministerchaufføren straffet hårdere?

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 500 point
Dato : 25-03-09 10:24

Man får jo accociationer:

Læs http://www.politikerlede.com/index.htm og forsøg at undgå opkast eller latterkramper. Imponerende så ringe politikere vi kan stille med i DK. Hvert parti kan fremvise inkompentance, tyveri og simpel dumhed. Rigt repræsenteret er selvfølgelig de store partier. Men ellers er åndsvaghederne rigt fremvist for alle fra Elendighedslisten til Pianisterne.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 25-03-09 10:47

Puuuu ha 3773. Det er da lige til at blive i dårligt humør af. Hold da kæft hvor er de rådne!!

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 25-03-09 22:18

Jeg nævnte tidligere visse borgerlige politikeres manglende evne til at vide hvor de boede, har nu cheket igen og fundet to navne, begge konservative, nemlig partiformand, Erhvervs- og Økonomiminister Lene Espersen og tidl. Forbrugerminister , Henriette Kjær. Sagerne, hvor de uretmæssigt hævede omkostningstillæg for at bo vest for Storebælt, mens de faktisk boede i Københavnsområdet er godt 10 år.

Og som nævnt, noget lignende havde sikkert kostet en enlig mor på bistandshjælp en tur i brummen.

http://www.information.dk/19795

http://www.nordjyske.dk/aalborg/forside.aspx?ctrl=10&data=28%2c2924082%2c5%2c4

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 25-03-09 22:19

Københavnsområdet er godt 10 år (glemte) gamle.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-03-09 17:07

Citat
En dybfølt tak skal danmarks mest arrogante og usympatiske politiker Ritt Bjerregaard lige have med på vejen. Hendes annoncerede afgang er det bedste hun i hele hendes karriere har gjort for dansk politik og Danmark

Nu kan København måske få Frank Jensen i stedet .... .... ja ja de hiver alt ind, som de tidligere smed ud, posten som en socialdemokratisk kommune må for alt i "København" ikke ændres.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1145900.ece

Citat
Bendt Bendtsen blive ristet i dagbladene.

Lad os nu se hvor meget han bliver "ristet" Men dommen vil blive en rettesnor for andre jægere, der vil blive dømt for overtrædelse af våbenloven.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-03-09 19:53

Iflg dagens aviser er Bendt Båthorn raget grundigt ind i noget der ligner noget slemt. Idioten valgte at lyve og påstå at Chaufutten havde bedt om VW. Det kunne aviserne så idag fremvise dokumentation på at dette var ikke sandt. Ønsket om VW kom fra Bendt (som sjovt nok havde lånt biler gratis ved forhandleren).

For satan, og tænk hvis vi andre kører til bageren i en gulpladebil. Så ryger vi både på hjul og stejle. Det er åbenbart kun overordnede embedmænd, statsledere og politifolk der må anvende deres, i nogen tilfælde ikke afgiftsbelagte, køretøjer til at køre privat i.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 30-03-09 20:08

Citat
Ved næste valg stemmer jeg på Sten Bagger,Peter Brixtoft,Klaus Riskær samt Kurt Torsen.
- ja eller SF, og dog.....der er vel en grænse for hvor langt man vi gå

Godkendelse af svar
Fra : Krummen

Dato : 31-03-09 10:01

Tak for svaret 3773.
Den klamme småtkørende fynske Bendt Båthorn blir hele tiden taget med nallerne i kagedåsen. Symptomatisk for den slags skidtfolk som kommer til ære er, at de ikke kan styre det og tror de er både konge og pave som kan tillade sig alt som er til egen fordel. Gennemsyret korrupt er den slimede hårbolle. Ud af røret med ham

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 31-03-09 10:34

PS.
Den med batteriet på højtalerne fungerede fint. Der er liv i bassen, så er der vel osse i de små.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 31-03-09 14:27

Nu har den lille korrupte fhv. minister taget tælling med svedeture og nervøst hjerte.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1147961.ece
http://www.bt.dk/article/20090331/nyheder/90331033/

Tjaeee...... det er så prisen for den magtarrogance og korrupte adfærd han har udvist i sin ministertid. Til de som mener at BT er den skyldige i hans svedetur og nervøse hjerte...Nej Det er IKKE BT som er den skyldige. Den skyldige er såmænd Bendt Båthorn himself.

BT's kritik af hans tvivlsomme adfærd...golf, jagt, biler, privatkørsel i tjenestebil, Ridderkors til kammerat osv osv, samt alt det som endnu ikke er dukket op, er fuldt berettiget. Under normale omstændigheder ville en mand i Båthornets position have kunnet forudse konsekvenserne af sine handlinger, og dermed afholde sig fra disse tvivlsomme gerninger som BT har dokumenteret. Men hans mangelfulde mentale håndbaggage er selvfølgelige en naturlig forhindring, og så falder hammeren. Bad luck bette Bendt Båt

God bedring lille Bendt Båt...håber du kommer dig, så du kan blive draget til ansvar for dine hendlinger.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 31-03-09 16:57

Mail til Henriette Kjær

Citat
Kære Henriette Kjær
Du har angiveligt sagt følgende til Politikken:

Det er på høje tid, at pressen lader tidligere partiformand og vicestatsminister Bendt Bendtsen (K) være i fred.

Hvorfor skulle pressen og andre dog det. Han har givet flere veldokumenterede anledninger til at påpege hans noget arrogante forhold til gaver som golf og jagt, misbrug af statens bil, kammerateri ang. ridderkors, våbenloven og tilpasning af mødekalender. Hvis hans hjerte ikke kan klare den berettigede kritik, burde han holde sig til mere ufarlige sysler som korssting og lignende. Synes du at denne magtens arrogance blot skal ties ihjel fordi han nu er blevet sløj?

Nu er den kære jagt og golfglade betjent pludselig medlem af diverse bestyrelser i rederibranchen. Tænk jeg tror, at Bendt Bendtsen selv tror, at det er på grund af hans blændende begavelse, og slet ikke fatter, at det netop er på grund af hans manglende intellektuelle håndbaggage branchen har stået i kø for at få ham ind, så de på den måde havde deres "egen" mand i EU parlamentet. (Må guderne forbyde at han vælges til den post)

Den omsorg du udviser for Bendt Båt's ve og vel er meget rørende, men skulle vel ikke tilfældigvis skyldes, at du selv og din mand på samme måde som Bendt Bendtsen bevæger sig på kanten af noget halvuldent. Jeg har i hvert tilfælde i pressen set, at din mand er yderst kreativ, og at du kvidrende bakker ham op. Dettte på trods af, at du 16 feb. 2005 dybt pinligt måtte forlade en ministerpost grundet jeres skandaløse økonomi.

Ved du hvad Henriette..... man skal opføre sig ordentligt og forsøge at være et godt menneske når man er eksponeret i den grad I som politikere er. Det er svært...Yes, men man kan da prøve og ikke bevidst forsøge at rage til sig på den væmmelige måde Bendt Båt angiveligt har gjort det. Bedst er det selvfølgelig om man opfører sig ordentlig fordi ens indbyggede moral krævede det. Læs dette link Henriette, og forstå hvorfor så mange vælgere lider af kronisk politikerlede. www.politikerlede.com