/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Til Teil
Fra : Nordsted1
Vist : 631 gange
250 point
Dato : 24-03-09 23:07

Tak for en dejlig overskuelig tv-guide (i dit tip),jeg nåede desværre ikke at bedømme det

Vi har lige fået flere kanale, men ikke fundet en så overskuelig tv-guide som den du tippede til,så tak for den

Kommentar
Fra : iah

Dato : 24-03-09 23:39

Husk da også lige at takke Teil for alle de ubehagelige kommentarer der altid kommer fra den kant...

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 250 point
Dato : 25-03-09 07:25

iah du bedes lukke skuffen,
jeg spørger ikke om lov til at udtale mig.
FORSTÅET

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-03-09 07:26

Nordsted1 glæder mig du kan bruge guiden

Kommentar
Fra : iah

Dato : 25-03-09 07:29

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-03-09 07:36

Citat
Husk da også lige at takke Teil for alle de ubehagelige kommentarer der altid kommer fra den kant...

Nå for fanden, det havde jeg glemt.... tak for dine kommentarer Teil

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-03-09 08:19

iah vil gerne have sympatier.

det er ok.

iah prøv at finde ud af hvad der lukker munden på ham teil.
Det skal være noget der slår hårdt.
Bare gi ham den skid.