/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Kan ikke finde server
Fra : morkaren01
Vist : 410 gange
100 point
Dato : 19-03-09 18:03

Min stationære pc kan ikke finde serveren. Den fungerede fint for et par dage siden. Forbindelsen går via en boks og et netværkskabel. Tilslutter jeg en bærbar virker den fint. Har kontaktet udbyder, de kan/vil ikke hjælpe fordi jeg har windows98 styresystem.

Er der nogen der kan hjælpe????

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-03-09 18:18

Via USB
Via PCMCIA kort > netværksstik

eller ?????

Kommentar
Fra : morkaren01

Dato : 19-03-09 18:24

Netværksstik

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-03-09 18:32

Altså netværksstik på comp. og videre til en box som kan være en hub eller switch og derfra til modem/router

Sådan her:

............... = netværksledning

Internet.......modem/router...........switch eller hub............comp.

Skriv lige din rækkefølge og hvad det er for en box

Kommentar
Fra : morkaren01

Dato : 19-03-09 19:00

Jeg har en computer, der går et netværkskabel fra computeren til et IP-telefonimodem. I dette modem sidder der også stik til antenne, telefon og strøm.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-03-09 19:11

OK - så der er direkte forbindelse til dit modem.

Kig lige i enhedshåndtering.

H-klik på denne computer > egenskaber > hardware > enhedshåndtering
Se om netkortet vises og om der er en gul advarsel ved netkortet.

Kommentar
Fra : morkaren01

Dato : 19-03-09 19:41

Der er ikke en gul advarsel ved netkortet.
Ved andre enheder er der et gult ? PCI Multimedia Audio, Devide, code 28

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-03-09 20:28

Så prøv i kontrolpanelet at oprette en ny forbindelse til internettet.
Jeg kan ikke huske det helt, men det skal være via ..........................LAN

Kommentar
Fra : Malik

Dato : 22-03-09 15:55

Jaa MorKaren. Eyvind er helt inde på det rigtige. Til Eyvind, ja det bør være via LAN.

Prøv lige at gå ind på siden http://www.pcerrorcleaner.com/index3.php?key=Code%2028&gclid=CLH8icXmtpkCFYM_3god9A4o6A

og download programmet (FOR FREE) til at fixe PCI Multimedia Audio, Devide, code 28
"PCI Multimedia Audio Device" driver er muligvis ikke installereret eller installeret korrekt.
Vi vender tilbage hvis vi kommer i tanker om noget. Kører selv med Windows NT, Windows 98, Windows XP og Windows Vista som vore styresystemer (ENDNU) i firmaet.

Annuller spørgsmålet
Fra : morkaren01

Dato : 24-05-09 22:36

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål