/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Windows live
Fra : vvdriver
Vist : 465 gange
100 point
Dato : 17-03-09 08:37

Jeg har oprettet en mail konto hos Windovs live.
Da jeg oprettede den,kørte putteren en program ned på pcèn.
Nu har jeg en mail ********@live.dk.
Spørgsmålet:
kan jeg kun læse mail på den computer som jeg har oprettet fra?
Hvis jeg kan logge på fra andre pcèr for at læse mail,hvad skal jeg skrive i søgefeltet.
vvdriver

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-03-09 08:49

Brug dit windows live id til at logge ind med på andre pc'er

mvh klaudi

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 17-03-09 08:59
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-03-09 09:59

Selvfølgelig kan du det. Da du fik din Windows mail fik du også et lille program så du kunne køre det.

Du kan køre din mail fra alle andre maskiner i landet (også i udlandet) bare de har det lille program. Og det har de fleste i forvejen.

Godkendelse af svar
Fra : vvdriver

Dato : 17-03-09 10:45

Tak for svaret Klaudi.
Jeg brugte linket som du havde vedlagt.
Nu kan jeg tjekke mail på alle 4 puttere jeg har.
Men der er en lille forskel.
Den putter jeg oprettede mig på,har lagt en lille program på maskinen,således jeg kan vælge at gemme mailen på min egen maskine.
Det kan jeg ikke på de andre,men ok, det behøves jo heller ikke.
Hovedsagen var at jeg kunne tjekke mail fra andre maskiner,og det har du gejdet mig frem til.
Mange tak for hjælpen
vvdriver

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-03-09 11:02

Velbekommen, godt du hittede u'a'et

mvh klaudi