/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
playstation3
Fra : burhenne
Vist : 373 gange
20 point
Dato : 16-03-09 09:58

hej!!
er der nogen som kan fortælle mig hvad harddisken i en ps3 bruges til og hvad for en der er bedst da jeg overvejer at købe en og gerne vil have en der er "fremtidssikret" mest muligt
venlig hilsen
burhenne

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 16-03-09 10:41

Den bruges til at gemme filer på - ligesom på en PC.

Der er flere ting du kan bruge din harddisk på en PS3 til: Kobler du din PS3 til internettet vil du feks. kunne downloade spil, demoer, videoer og meget andet. Ligeledes bruges harddisken til at gemme dine "save games" (altså der til hvor du er nået i et spil). Hvis du ikke har mulighed for dette, vil du være nødsaget til at starte forfra hver gang konsollen slukkes og tændes igen.

Hvir vidt du skal vælge en 40 eller 80 GB harddisk afhænger jo lidt af hvad dine planer er med den. Skal du IKKE have den på nettet (og tro mig... det vil du på et tidspunkt) så er der ingen grund til at have 80 GB harddisk plads. Men begynder du at hente demoer og ekstrabaner til dine spil, så er det meget rart at have god plads.

Nu har jeg ikke selv en PS3 men en XBOX360 (med 20 GB harddisk) og det irritere mig at jeg hele tiden skal slette ting for at have plads til nyt.

Så mit råd til dig er: Køb den med størst mulig harddisk hvis den skal være 100% fremtidssikret...

Kommentar
Fra : burhenne

Dato : 16-03-09 15:00

tak for svaret det går godt nok stærkt herinde

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 16-03-09 19:10

Husk at acceptere svaret!