/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Hvem ejer Svanemøllehallen o.a
Fra : louie2003
Vist : 911 gange
25 point
Dato : 15-03-09 18:00

Hvem ejer Svanemøllehallen, og hvem skal man henvende sig til, hvis man vil klage over personalet?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-03-09 18:04

Det er ikke en selvstændig virksomhed,for så havde den været registreret her

http://www.cvr.dk/Site/Forms/CompanySearch/CompanySearch.aspx?navn=svanem%c3%b8llehallen

mon ikke den hører under kommunen?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-09 18:26

Citat
Hvem ejer Svanemøllehallen

Københavns Kommune

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-03-09 18:31

Henvendelse til den ansvarlige leder.

Hvis ikke han vil lytte er det kommunen.

Næste bliver EB.

Nu er det vel ikke et personligt korstog, eller en storm i et glas vand.

Kommentar
Fra : louie2003

Dato : 15-03-09 18:57

Nej, det er en berettiget klage over en medarbejder i hallen, som overfusede en betalende gæst, så hans lille søn på 4 år tissede i bukserne af skræk. Uacceptabelt.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 15-03-09 19:08

http://www.sport.kk.dk/svanemollehallen/aabningstider
øverst på siden står der københavns kommune

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 15-03-09 20:01

som der står skrivet Københavns kommune du kan rette henvendelse til inspektøren for hallen

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 15-03-09 20:11

Hej - det lyder da ubehageligt

Her er kontaktinfo til Svanemøllehallen:

Svanemøllehallen Østerbrogade 240
2100 København Ø
Telefon: 8256 3300
Mail: halbookingsvh@kff.kk.dk

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 15-03-09 21:27

halbookingsvh@kff.kk.dk er til lejning af lokaler, der får man ikke fat i en person øverst i hierakiet, der kan tage stilling til en klage

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-03-09 22:40

Det var dog en grov opførsel, og skal bestemt ikke gå upåtalt hen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-09 22:45

Citat
som overfusede en betalende gæst

Og hvorfor gjorde han/hun så det

En sag skal altid høres fra 2 sider....

Barnets vandladning behøver jo ikke have noget med det at gøre

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 15-03-09 23:06

refi, jeg kan da ikke forstå, at du åbentbart mener, at det kan være i orden at overfuse folk. man bør tale ordentligt til folk

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 16-03-09 00:11

Fritid og Idræt

Nyropsgade 1, 3.
1602 København V
Tlf. 3366 3870
Fax 3366 7062

www.fritid.kk.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-03-09 10:00

Citat
jeg kan da ikke forstå, at du åbentbart mener, at det kan være i orden at overfuse folk

Det har jeg INGEN STEDER påstået

Men din eller gæstens OPFATTELSE af overfusning behøver jo ikke være den virkelige hændelse....

Ikke at jeg ikke tror dig, men det er altså nødvændigt at høre BEGGE parter...

Kommentar
Fra : louie2003

Dato : 16-03-09 17:18

Der var tale om ualmindeligt grov opførsel, og der var adskillige vidner. Den pågældende beklagede trods alt, at han var faret sådan op, men det ændrede jo sådan set ikke på, at der stod 4 grædende børn, hvoraf den ene rent faktisk tissede i bukserne, fordi det var hans far der blev råbt ind i ansigtet. Og skytten49: Ja, det kunne ha' været klaret i al fredsommelighed, hvis der var blevet talt ordentligt.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 17-03-09 05:36

det er hal inspektøren du skal rette henvendelse til