/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Niveauafbryder
Fra : SirTrolle
Vist : 1003 gange
20 point
Dato : 09-03-09 10:11

Hej.

Er der nogen der ved hvor man kan købe en løs niveauafbryder, gerne af typen som næsten altid er monteret på dykpumper?
Man kan jo købe en dykpumpe på tilbud til 169,- men der er ledningen kun 20-30 cm lang, så det går nok ikke at afmontere denne... (Kan ses her: http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=9198&Grp=&n=10)
Ledningen skal gerne være mindst 2 meter lang.

Andre forslag til afbrydere er også velkomne, da det skal bruges til at styre et husvandværk tilkoblet en stor regnvandsbeholder.

Mvh. Kim.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-03-09 11:09

Det kan din nærmeste elinstallatør skaffe.

Accepteret svar
Fra : 1901

Modtaget 20 point
Dato : 09-03-09 15:46
Godkendelse af svar
Fra : SirTrolle

Dato : 09-03-09 16:00

Tak for svaret 1901.

Den har åbenbart andet navn når den ikke er monteret på en pumpe...
Så ved jeg det.