/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvilken program driller?
Fra : ponda
Vist : 551 gange
70 point
Dato : 28-02-09 12:29

Hej.

Jeg har vista.
Jeg har problemer med at brænde film i dvd maker, den stopper ved 98,9 % og skriver at der er sket en fejl, jeg har både prøvet med dvd-r og dvd+r og jeg kan heller ikke brænde i nero, den skriver at et program er skyld i at nero ikke virker, men hvilken program går ind og driller???
Jeg har sat den til at alle må brænde.
Brænderen virker som den skal, så det må være vista der driller.
Jeg har de samme programmer i en anden computer med xp og der virker det helt fint, men jeg vil hellere bruge denne computer
Det er både film, billeder osv der er problemer med
Jeg kan godt brænde filer hvis de er i mapperne på computeren når jeg trykker brænd, men så er det heller ikke de 2 programmer det åbnes i...

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 02-03-09 07:12

prøv at brande ved lavere hastighed

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 02-03-09 08:23

Det er også forsøgt, både mellem og langsom

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 02-03-09 19:05

Hej ponda. kan du skrive den præcise fejlmeddelse?
mvh Chrazqx

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 03-03-09 00:17

Uha... kan ikke huske det hele, men i dvd maker skriver den at der er sket en fejl og windows vender tilbage hvis den finder en løsning.
I Nero skriver den at et progran forhindre Nero i at køre, luk for programmet og prøv igen, men den skriver ikke hvilken program...

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 08-04-09 01:23

Gå i msconfig og slå programmerne fra, et efter et, for at finde det program som driller...

Der kommer du ved at gå i kør og skriv:

msconfig

derefter går du ind under start og slår programmerne fra, der er sikkert en del, som du ikke behøver at starte op, sammen med Windows - eks.vis Office-programmer...etc.

Kommentar
Fra : atomsmeden

Dato : 09-05-09 12:09

Jeg har også programmer der driller på Vista, måske nogle har de samme problemer.
mine problemer er: Kører Skype og Messenger. alt virker normalt, jeg kan SKRIVE og MODTAGE beskeder på begge programmer, men, men når jeg bruger TALE på de 2 programmer, falder de ud efter 1 sekundt - 3-4 minutter og jeg må ringe op igen, det samme hvis modparten ringer mig op. Mit internet er MVB fiber, Windovs XP Prof., den andens internet er Stofa kabel TV / internet, Vista Home, har undersøgt alt på de 2 involverede PCer, vil være meget glad for hjælp.