/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
enhedshåndtering
Fra : Ronnijensen
Vist : 387 gange
15 point
Dato : 24-02-09 23:08

jeg har en bærbar der ikke kan komme på nettet efter formatering, og jeg har installeret netkortet, men i enhedshåndtering, står der jeg mangler nogen basissystemenheder kan det være problemet og hvor finder jeg dem?? ACER Aspire4520 er model navnet..

Kommentar
Fra : severino

Dato : 24-02-09 23:24

Der må have fulgt en CD med da du købte din PC, eller måske lå det på D-drevet (en partion på C)
Fik du taget backup af dit system?

Rigtige mænd tager ikke backup!

Acer må have noget på deres hjemmeside, som du kan downloade. Ellers skal du ind på de respektive hjemmesider for de produkter der sidder i maskinen, og hente den nødvendige software.

Kommentar
Fra : Ronnijensen

Dato : 24-02-09 23:25

der er ikke denne driver på deres hjemmeside, men hvor mener du jeg kan finde den? .. skal den sendes ind..

Kommentar
Fra : transor

Dato : 24-02-09 23:26

Sådan en formatteting foretages med en muggert på en huggeblok.
Derefter køber man bare en ny computer.

Det skaber også mere omsætning i samfundet og fremmer handelen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-02-09 01:49

Her burde du kunne hente det nødvendige til din computer: http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_4520.html

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 25-02-09 16:51

I kontrolpanel- System-hardware-Enhedshåndtering skulle du gerne kunne se at dit netkort virker korrekt. hvis ikke, så er det dér at problemet ligger

mvh
Thomas