/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Trådløs netværk til Vista
Fra : bangern
Vist : 382 gange
87 point
Dato : 20-02-09 19:51

Hej,

min nye computer med Vista kan ikke finde trådløse vores netværk, nolge der ved hvorfor? Jeg har tre andre computere tilsluttet netværket - hvor det kører som det skal.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 20-02-09 22:38

Du skal huske at tænde for det trådløse netkort, ellers kommer der ikke noget signal ind.
Så skal du søge efter dit netværk, hvorefter du fastlåser dig til det som dit fortrukne netværk.

Jeg indrømmer gerne at VISTA er anderledes medgørlig. Min datters VISTA kan godt komme på nettet, det kan også se de andre maskiner på netværket, men den kan ikke se netværksdrevet, og finder det heller ikke ved søgning.

VISTA et YT!!!!!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-02-09 22:49

H-klik på de to comp. nede ved uret > netværks og delingscenter >
og så > administration af trådløse netværk
Hvis dit trådløse netkort er installeret og der er tændt for det (måske foran på comp.)
Så kan du se din router > vælg tilslut.

Er der andre netværk > så slet dem du ikke bruger > og sig ja til at din comp. skal huske forbindelsen.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-02-09 10:07

Mon ikke severino of eyvind er inde på det rigtige. Hvis det er en bærbar er der en tast du kan tænde og slukke for netkortet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-02-09 10:17

Endelig kan der også være en anden måde at tænde og slukke.
Fn tasten + en af "F" tasterne.............ses som regel son et antenne symbol.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-02-09 21:08

Hov Eyvind nu snakker du jo om to taster!
Ja min bærebare har det på Fn + F2

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-02-09 12:54

På min Zepto er der:
1 stk. mekanisk skydeknap som slukker og tænder for trådløs forbindel.
Hvis jeg lægger yderligere et program ind, så kan jeg med Fn + F2 tænde og slukke for den samme trådløse forbindelse.
Zepto kobler sig selv til den forbindelse der er tændt eller kabelmonteret.