/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
2 DAGE ? ...uden Smalsnak ?
Fra : molokyle
Vist : 953 gange
360 point
Dato : 19-02-09 16:14

Dét går virk'li' ik' !!!

http://www.cssboxing.com/media/flv/Amalie.flv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 19-02-09 16:17

Jow Molo - det gør det - det er en lise og balsam for sjælen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-02-09 16:37

Hvor ka' jeg møde hende Lise ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 19-02-09 16:43

Henne om hjørnet, nede i kælderen

Accepteret svar
Fra : gøgeungen

Modtaget 360 point
Dato : 19-02-09 20:23

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 19-02-09 20:30

Citat
http://www.cssboxing.com/media/flv/Amalie.flv

Kan ikke afspille den.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-02-09 20:54

Citat
Kan ikke afspille den.

Det kan jeg altså heller ikke . Så vi kan slet ikke tjittjatte med jer

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-02-09 21:14

Jeg roder lidt med en smalsporet jernbane
er det noget ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-02-09 22:27

Jeg kan godt høre den

Jeg gi'r lige et nummer

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-02-09 12:13

*.flv filer (Flash Video = http://en.wikipedia.org/wiki/Flash_Video ) behøver et codec ...f.eks. fra CCCP:

http://www.cccp-project.net/

Der medfølger iøvrigt med dette codec-bundle en udmærket 'no-nonsens' player : ZPlayer.exe

"Prøv det !"

..ellers findes dette alternativ: http://www.download.com/FLV-Player/3000-13632_4-10467081.html

Underligt synes jeg nu; at der STADIG findes folk som gøgeungen og piaskov, der endnu ikke har prøvet, at hente og afspille videoer fra Youtube?
De er nemlig alle i *.flv formatet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-02-09 15:58

Ja, de er så ..er de !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-02-09 16:01

..så.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-02-09 16:06

Nu bliver smalsnakken så indviklet at jeg slet ikke kan følge med

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-02-09 16:13

This file in your language is not yet available.
View the English version.
--------------------------------------------------------------------------------
Copyright © 2008 Microsoft Corporation. All rights reserved. Terms of Use | Disability/accessibility | Privacy Statement

Så er vi 3 nødder.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-02-09 17:47

Næh 4 nødder for jeg kan ikke se filmen, har lige måtte slette et progran beregnet til videokoggeri, det var udløbet, og har kun 1 enkelt gang downloadet en video fra YouTube.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-02-09 17:54

Jamen,hvorfor henter i så ikke den codec Molo foreslår?? (nu kender jeg ikke lige denne, men hvis i downloader codec, så husk at sig nej tak til en toolbar, hvis der en sådan med)

Altså ikke fordi i er gået glip af noget

Granner01.........du kan bruge dette program hvis du vil downloade fra youtube

http://youtubedownload.altervista.org/

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 20-02-09 18:11

sjov den med brysterne og svampen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-02-09 18:12

Jeg tør ikke hente noget fra Molo's henvisninger....................... det er nok fuld af Amagerkansk snavs og virus og hackeri og andet ø-kuller.
Men måske Nordsted1 kan synge den for os.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-02-09 18:28

Eyvind...............DET VIL DU IKKE ØNSKE DIG!!!!

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 20-02-09 18:37

åårrhh - det kan vel ikke være værre end al det x-factor-pjat - så gå bare igang - det jo os, der sidder med slukknappen, hvis, såfremt, ifald

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-02-09 18:37

Ok Molo - syng den for os.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 20-02-09 18:44

Go`gamle Spike Jones.... Åååhhh disse minder.Fantastiske musikalske spilopmagere.
Jeg kan forestille mig,der har været en slags had/kærlighedsforld til dem.
De kunne jo "ødelægge" en hvilken som helst god sang/melodi.
Men mine ører blev store,når de blev annonceret.HUMØR AF HØJ KLASSE.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-02-09 18:49

Mosebaek.... Spike Jones har været et mega hit hos os, jeg spillede den for ungerne, som syntes de var kanon sjove, de præsenterede så cd'en for deres venner, så den blev spillet meget til ungdomsfesterne (og juleforkoster)... efter et par genstande, kan alle synge med

Eyvind, jeg kan "hører" du ikke har hørt musikken

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-02-09 19:01

Goe gamle Spike har jeg da hørt.
De er jo fra min barndom, og en skolekammerat's far havde en tråd-båndoptager og vi lavede så vores egen Spike Jones

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-02-09 19:07

Citat
Ok Molo - syng den for os

Jeg troede lige du ville ha' ham til at synge Amalie...........så hellere Spike

Jeg behøver ingen trådoptager for at lave Spike musik.. snaps kan gøre det

Kommentar
Fra : pve

Dato : 20-02-09 21:17

Citat
Jeg roder lidt med en smalsporet jernbane
er det noget ?
er der ikke noget med at de er ramt af finanskrisen ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-02-09 21:30

pve.... det er helt i orden, når bare den er smalsporet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-09 05:46

Altså... for at downloade Youtube's videoer behøves intet program eller on-line service. Det er i virkeligheden meget simpelt:

1.) Opret i Stifinder et bibliotek. F.eks. c:\temp

2.) Gå i IE's menu Værktøjer->Internetindstillinger-> fanen; 'Generelt' -> ..under afsnittet 'Browserdata' vælges knappen; [Indstillinger] -> ..under afsnittet 'Midlertidige internetfiler' vælges knappen [Flyt mappe...] -> vælg mappen c:\temp og tryk [Ok]

3.) Åben et vindue med det Youtube klip du vil gemme.

4.) Start videoen.

5.) Når den er færdig så lad for en sikkerheds skyld være at lukke vinduet.

5.) Åben Stifinder.

6.) Gå ind i c:\temp\Temporary Internet Files

7.) Sortér filerne i mappen efter størrelse. Så er de lettere at 'spotte'.

8.) Find filen og kopier den f.eks. til biblioteket c:\temp

9.) Hvis filen ikke har endelsen flv (..nogle videoer er blot navngivet; get_video[1]), så omdøb den til noget sigende f.eks. Amalie.flv

10.) Nu kan du lukke vinduet med Youtube.

11.) Bemærk denne procedurer virker også på andre sider end Youtube. Nogle af disse sider omdøber 'snedigt' deres klip til *.htm. Disse skal selvfølgelig også ha' ændret filtypen til flv.

Keine Hexerei ...nur Behändigheit, Schwindel und Humbug

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 21-02-09 08:37

Elementært - min kære Watson - øhhh Molo

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-02-09 10:29

Har lige klippet Molo`s brugsanvisning og lagt den i billede mappen,til nærmere studium.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-02-09 17:51

Altså Molo, alt det dersens ka' jeg da ikke huske

Det er meget nemmere (for mig) at downloade med programmet, og så bare se film, eller konvertere til mp3 og lytte

Det tager nul og en begmand, lige at fikse det

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-02-09 18:27

Jeg vil hellere se Anders And:

Jeg har også fundet Molo himself:

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-02-09 19:12

Eyvind, en god ale til Anders And måske ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-09 15:41

Nordsted1 ->
Citat
Altså Molo, alt det dersens ka' jeg da ikke huske

Næeh... det er jo netop derfor det er 'rart', at ha' kundu.dk liiiige ve' hånden

..ellers er YouTube jo også din ven !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-09 15:55

Ugly ??? ...næeh DUFFY ...er molo himself

..og så kan man hér ved selvsyn opleve 'onde' Eyvind på andejagt:

</DUCKLING>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-02-09 16:54

Det er den forkerte udgave af helpdisk - der skal ikke være undertekst på, og så mangler den sidste del med forklaring af manualen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-09 14:32

Ok. jeg gi'r mig Eyvind. Hér; den fulde norske version ...med manual:

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 24-02-09 14:52

Nej hvor hyggeligt med smal-snak, må man være med eller skal man være specielt inviteret

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-09 14:57

Line99 -> Lyt og lær...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-02-09 15:01

Ej hva' hevelde sker der lige her?????????

Alle de steder der skulle have været klip fra youtube er tomme

Det er da en ny variant af problemer... nu har pc krævet og fået nyt grafikkort og harddisk og je'
ved ikke hvad...........hjælp hva kræver den nu???

Og som sædvanlig her på kandu-------det skal være gratis

Er det et eller andet flash???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-09 15:08

Sandheden er.... simpel

Hold on a second girl ...here it comes:

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-09 15:11
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-02-09 15:14

Mange tak,det er hentet nu, men jeg har lige fået gæster, så jeg kan ikke lige få afprøvet om det var det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-09 15:16

Ps. Nordsted1

Husk, at give din browser/operativsystem 'lov til' at køre ActiveX objectet (som beskrevet på siden)

..og evt. i din FireWall : Filen: Download.exe ..fra Adobe naturligvis

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 24-02-09 15:41

Fine Videoer

+

Danish smalltalk sendt fra Norge

http://www.youtube.com/watch?v=Tfd652FnK0g&feature=related

JR

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 24-02-09 15:44

De danske numre kan være svære at forstå

http://www.youtube.com/watch?v=ZrGIhrs3HkI&feature=related

JR

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-09 15:45

Sætter lige JørnRudolph's klip ind ...for dét har JørnRudolph åbenbart ik' lært endnu:

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-02-09 15:47

Tak Molokyle - ikke alle dem jeg til tider hjælper syntes det er et sjovt videoklip.

Line99 - Alle kan og må deltage i alle spørgsmål / småsnak.
Ud over Molokyle er der vist ikke nogen som er specielt inviteret.

Nordsted1 - Du behøver ikke at købe alt det udstyr for at rette den typiske fejl 0000000040.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-02-09 15:52

Det var et lynvisit

Så nu virker skidtet - og nyd det lige så længe det varer, siger jeg til mig selv-

Og kommer til at tænke på Marguerite Viby's - før vi fik bil, sang... den er desværre ikke på youtube

Eyvind.... klap i

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-09 16:09

Næeh... den er nok ik' li' såd'n at finde, men der er jo så mange andre go'e sange

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-02-09 16:18

...................................................

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 24-02-09 16:42
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-09 17:41

Næeh... nu ska' jeg altså lige hvile sjæl og mine ører med lidt gammeldags afslappende musik

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-02-09 18:43

ka' do' li' muzikken........hva si'r du.

KA' DO' LI' MUZIKKEN...............................wha si'r do.

KA' DO' LI' MUZIKKEN ...............................................hva' si'r du - jeg ka' ikke høre hva' do si'er for der er noget som larmer i mine ører.

Det bedste ved det nummer er de to || nede til venstre.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-09 17:14

Ok. ...men det er vel efterhånden også lang tid siden, at det var for; 2 dage siden?

Ik' ?

Såeh... LUKKER og ..SLUKKER (...tørsten ...naturligvis )

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-09 17:16

gøgeungen ->

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-02-09 17:25

Skåååål Molo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-09 16:28
Kommentar
Fra : Line99

Dato : 04-03-09 13:32
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-03-09 14:56

NOPE: http://www.cssboxing.com/NOPE

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 02-04-09 23:49

kONVERTERET til___)(&%"=?!&"# en AVI.

http://rapidshare.com/files/216723092/Amalie.avi
Takker for pinger_ men har INTET a t bruge dem til__DAS/ slash_ o.s.v
Men MØJ_katten takker Æ?rbødigst og spiser videre.

H_a.d det.