/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Norton installering
Fra : hjalex
Vist : 490 gange
50 point
Dato : 13-02-09 15:35

Hej

Jeg er ved at forsøge at indstallere Norton Antivirus 2004, men jeg får følgende fejl: Intern fejl 2753. SAVScan.exe.3333244E_F73A_407A_B74A_569A9EO9D5B3

Er der nogen der ved hvad det betyder.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-02-09 15:57

Du kan skrive direkte til symantec her, så kan de finde ud af den fejl.

http://www.symantec.com/da/dk/norton/support/index.jsp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-02-09 16:03

Citat
Du kan skrive direkte til symantec her, så kan de finde ud af den fejl.

Spild af tid - de supporterer IKKE så gammelt et program (min. 2005)

Men det kunne være fordi du har en anden version liggende - så afinstaller lige det hele - og prøv igen...

http://service1.symantec.com/Support/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 13-02-09 17:13

Forslag her http://www.daniweb.com/forums/thread32294.html

Citat
when all else fails, try creating another user account and give it full administrator rights. try installing norton using that user. after installing it and activating and what-not, you can delete the user account.

Oversættelse:

Citat
Når alt andet mislykkes, kan du prøve at oprette en ny brugerkonto og give den fuld administrator rettigheder. Prøv at installere Norton på denne bruger. Efter at have installeret det, og aktiveret osv, kan du slette brugeren.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 13-02-09 17:15

Men kør lige den Refi linker til først