/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
kampfisk´s krav
Fra : sorentn
Vist : 461 gange
50 point
Dato : 07-02-09 23:38

hey har lige købt 2 han kampfisk til mine 2 akvarier den ene i et 60l og den andeni et 140 l hva krav har den til planter og den slags. den ene ser lidt sjov ud den er helt hvid med et orange hoved og et lysserød skær på halen med røde pletter på er den sjælden sætter et billede og en film af fisken ind

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-02-09 14:10

Se her, her kan du læse det du har brug for.

http://www.bettasplendens.dk/side.asp?Id=5202

Kommentar
Fra : GramPro

Dato : 24-02-09 01:00

Det er vigtigt, at du har 3 hunner pr han.

Også skal du ikke sætte andre, fisk i som gerne vil have deres egen teritorie. Og andre meget farve strålende fisk. Da de vil kæmpe om pladsen, og de andre nipper i kampfiskens slør.

Kommentar
Fra : sorentn

Dato : 24-02-09 18:21

har haft den med 3 hunner i et akvarium med 10 neon og 2 lygte teltra og 2 dværg gumier og 2 gule gumier og 2 perle gumier men min han kampfisk er lige død

Kommentar
Fra : ivanho01

Dato : 12-03-09 21:33

Der er ikke nogle serlige krav om det er den ene eller den anden plante der er i akvariumet. jeg selv har forskellige planter hos mine kampfisk, som kviterede med et kuld unger i dag .