/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Flere logon på Hotmail start.
Fra : thedeuce
Vist : 1344 gange
100 point
Dato : 07-02-09 16:35

Hjælp.
Min kone og jeg bruger begge hotmail. Når jeg har været på min mail og min kone så kommer til, skal hun skrive sin mailadresse og kodeord. Jeg ved at der kan stå flere logon under hinanden, så man kun skal klikke på sit brugernavn og så skrive sit logon. Jeg ved bare ikke hvordan man sætter det op ?

thedeuce

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-02-09 16:50

Citat
Jeg ved at der kan stå flere logon under hinanden

Hvor ved du det fra ????

Logger du ikke ind via Windows Live

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-02-09 17:00

Citat
Du kan ikke gemme flere legitimationsoplysninger for Windows Live ID på en logonside
Du kan gemme flere Windows Live ID (Den e-mail-adresse og adgangskode, du bruger til at logge på Windows Live-programmer og -tjenester som f.eks. Windows Live Hotmail og Windows Live Messenger, Microsoft-tjenester som f.eks. Xbox LIVE, msn og Office Live samt alle andre steder, hvor du ser Windows Live ID-logoet.) -legitimationsoplysninger og -adgangskoder på logonsiden, så du hurtigt og nemt kan få adgang til Windows Live ID. Men der vises ikke flere Windows Live ID-legitimationsoplysninger, hvis du kigger på en msn-logonside eller logonsiden til et andet medlemswebsted, der kræver et Windows Live ID. Der vises kun flere Windows Live ID-legitimationsoplysninger på Windows Live ID-webstederne og -tjenesterne. Men hvis du kigger på et Windows Live ID-websted, og den pågældende flerbrugerfunktion (En funktion på logonsiden til Windows Live, der giver mulighed for at gemme dit Windows Live ID med et personligt ikon, så du kan få hurtig og nem adgang til .Windows Live ID-websteder og -tjenester.) ikke fungerer, kan problemet være et af følgende:

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 07-02-09 17:05

Det kan tilsyneladende godt lade sig gøre....

Citat
En påkrævet klientkomponent er ikke installeret på computeren
Du kan få fat på de påkrævede komponenter ved at installere Windows Live Toolbar eller Windows Live Messenger. Benyt følgende fremgangsmåde, hvis du installeret den påkrævede klientkomponent, men du stadig ikke kan se flere Windows Live ID-legitimationsoplysninger:

Åbn Kontrolpanel i Microsoft Windows, klik på Tilføj eller fjern programmer, og kontroller, at Windows Live Tilmeldingsassistent findes på listen over Aktuelt installerede programmer.
Åbn menuen Funktioner i Internet Explorer, og klik derefter på Administrer tilføjelsesprogrammer.
Klik på Tilføjelsesprogrammer, der er indlæst i Internet Explorer i øjeblikket på listen Vis.
Klik på Windows Live Tilmeldingsassistent, og klik derefter på Aktiveret i området Indstillinger.
Klik på OK.

Windows Internet Explorer kører i høj sikkerhedstilstand på en Microsoft Windows Server 2003-baseret computer
Peg på Kontrolpanel i menuen Start, og klik derefter på Internetindstillinger.
Klik på Websteder, du har tillid til under fanen Sikkerhed, og klik derefter på Websteder.
Fjern markeringen i afkrydsningsfeltet Kræv servergodkendelse (https:) for alle websteder i denne zone.
Skriv http://*.live.com i boksen Føj dette websted til zonen, og klik derefter på Tilføj.
Skriv https://*.live.com i boksen Føj dette websted til zonen, og klik derefter på Tilføj.
Klik på OK, og klik derefter på OK igen.

Godkendelse af svar
Fra : thedeuce

Dato : 07-02-09 18:53

Tak for svaret refi. Det var lige det der skulle til. Super.
Thedeuce

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-02-09 19:06

Selv tak....