/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
hjælp til Adobe Flash Player
Fra : gade22
Vist : 885 gange
200 point
Dato : 05-02-09 09:51

hey med jer.

Sidder på skole denne uge her. og som i nok alle ved, er der en admin som har sat begrænsninger på hvad man kan installer. tænkte på om det var muligt at installer Adobe Flash Player version 10.0.12.36 på en anden måde. for når jeg prøver at installer det gennem http://get.adobe.com/flashplayer/ skriver den jeg ikke har tillads til det. kontakt admin ;( Så håber der sidder en der ude der kan hjælpe.

På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : GormDenGamle

Modtaget 110 point
Dato : 05-02-09 10:19

Du kan hente den på en anden computer og smide programmet over på en usb nøgle og instalelre det på den måde? Det kan selvfølgelig være at du heller ikke må installere ting.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 05-02-09 10:27

Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 19
- Annullerede 31
- Slettede 0
Ialt 51

Når du ikke må for skloen så må du selvfølgelig ikke.

Du forventer vel ikke at få svar, når du alligevel annullerer dit spørgsmål.

hawaii7

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-02-09 10:29

Hvis det er en ordentlig admin. (og det er det helt sikkert) så er det helt umuligt for dig at installere noget som helst. Der er lagt en blokering ind fordi skolen ikke vil have deres maskiner ødelagt.

Eneste mulighed er at snakke med admin. Der er stor chance for at du kan få lov til at installere på en enkelt maskine. Men admin. skal ophæve spærringen.

Jeg ved det for jeg er lærer og vi havde spærring på vores skole.

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 05-02-09 14:35

Citat
Sidder på skole denne uge her

Er det ikke til at overleve

Der er jo en grund til at "skolerne" blokerer for tant og fjas. Meningen er vel at computerne kun skal bruges til undervisning.

Hvis Adobe Flash Player skulle være en del af undervisningen, så ville det også være muligt at bruge.

Men hvis det kun er i denne uge, at du er "på skole", så glæd dig til at det snart er weekend

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-02-09 23:12

Og til din oplysning, du afslutter et spørgsmål ved at klikke på accepter på den med det rigtige svar og annuller hvis du ikke har fået et rigtigt svar.

Godkendelse af svar
Fra : gade22

Dato : 06-02-09 09:30

Tak for svaret GormDenGamle.