/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
MySpace player widget
Fra : Dennis85
Vist : 467 gange
200 point
Dato : 01-02-09 22:10

Hej alle sammen

Jeg har nogle lydfiler på min MySpace side, som jeg meget gerne vil streame fra min private hjemmeside også. For at slippe for at have mp3 (eller lignende) filer liggende på min private sides server, så vil jeg høre om der er nogen der kender et widget eller lignende, der kan afspille/streame mit musik fra MySpace?

Jeg har kigget Google igennem uden held.

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 01-02-09 22:12

Det må forresten meget gerne være i flash.

Et mp3 player widget kan dog også gå an.

Annuller spørgsmålet
Fra : Dennis85

Dato : 03-02-09 16:24

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål