/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Microsoft Outlook
Fra : troldenesdhb
Vist : 1125 gange
200 point
Dato : 01-02-09 09:34

Jeg er træt af Windows mail og vil over til Microsoft Outlook. I windows mail bruger jeg dog funktionen MEDDELSES REGLER da vi har 5 konti ved TDC og hver pcer må kun hente det enkelte bruger navn. Ellers tømmer den første der henter mail jo hele beholdningen af mail

Er der en ligende funktion i MO??

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-02-09 09:36

Ja

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-02-09 09:41

Outlook og Express er i Vista blevet til "windows mail"
Så det er slut med at bruge Outlook og Express.
Af hensyn til sikkerheden har Microsoft fjernet identiteter og lavet brugerskift i stedet for.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-09 09:42

funktioner - vælg regler og beskeder - ny regel

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-09 09:43

helloooo guys - det er ms outlook der er tale om

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-02-09 09:50

Ja ja ja Miritdk - men ikke hvis det er i Vista .................. for der findes den ikke.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-02-09 09:52

Eyvind: Outlook findes ikke i Windows men i Office pakken, og Outlook har regler på samme måde som andre mail programmer

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-02-09 09:58

shock

Ja det er ms outlook der tales om. Nej, den findes ikke i vista, men jeg har købt den...............

Kan der laves samme regler i MS Outlook som i Outlook Ekspress og Windows mail??

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-02-09 09:59

Igen er svaret JA!

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-02-09 10:04

jeg kan godt se reglerne, men jeg kan ikke vælge.

Hvis mit navn ikke står der

Hent den Ikke fra serveren...........

Det er den funktion jeg ønsker, eller lign

Det er MS outlook 2007

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-02-09 10:04

hvis du er så klog kontor, så forklar

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-02-09 10:17

Start med en tom regel og så klik dig igennem

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-02-09 10:21

korto, hvis du ikke aner hvad du snakker om, så drop det.

De funktioner er jo ikke i listen over regler.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-02-09 10:21

Men mailen bliver jo hentet ellers kan Outlook ikke undersøge den, du kan dog sætte hak i at der skal bevares en kopi på serveren og at denne først skal slettes når den bliver fjernet fra slettet post på computeren.

Og så handler det jo blot om at sætte den op til kun at hente fra den ene konto

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-02-09 10:22

tal dog pænt når man prøver at besvare dit spørgsmål.Eller fomuler det ordentligt, hvis du har separate konti er der jo ikke noget problem

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-02-09 10:33

Har Du kigget under Hjælp ??

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-02-09 11:26

korto

Hvis du vil have at man skal tale pænt, så skriv ordentligt. At du skriver JA og ikke andet, ved du jo godt er totalt ligegyldigt.

Dit svar 10.21 lignede noget, og det takker jeg for. Men det er ikke løsningen. I Outlook Express, gik Outlook ud på serveren og undersøgte mailsne, den lod dem være man havde frasorteret i Meddelsesregler.

og NEJ, TDC kører med Aliaser, og ikke seperate konti. Vi har haft de samme mail adresser i 5 år og vil ikke skifte. Men det kan være at jeg skal lede efter et andet mail program

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 200 point
Dato : 01-02-09 12:04

det ser ud til det ikke kan lade sig gøre, men prøv at følge vejl. her aligevel

http://support.microsoft.com/kb/291602/da
http://support.microsoft.com/kb/286116/da

Citat
Bemærk! Du kan ikke importere regler til Outlook 2007, fordi reglernes undersæt i Outlook 2007 er blevet udvidet, og det har flere indstillinger end de tidligere versioner af Outlook.

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 01-02-09 12:25

Hmm....kan ikke forstå man gider det ævl med Oulook.
Hvorfor skifter man ikke til Gmail og slipper for de problemer. Hvad er det man har brug for i Outlook som Gmail ikke kan, udover at tage plads op på ens computer, og give en masse problemer når man f.eks skifter selskab ?

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-02-09 12:33

Beklager dk, dur ikke. Men tak for forsøget.

Der er nok ikke noget at gøre, hvis man googler er der mange der har problemet, og de har ikke løst det........... ØV

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-02-09 13:12

Tak for svaret dk.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 01-02-09 13:19

ja det er øv det ikke kan lade sig gøre....næsten alt muligt andet kan man.

selvtak.