/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Problem med links i emal
Fra : perulla05
Vist : 582 gange
24 point
Dato : 31-01-09 21:44

"Pludselig" kan jeg ikke trykke på et link i en email - og så komme derhen hvor jeg vil. Jeg har jo nok de-aktiveret et eller andet, men hvad? Der sker ikke noget når jeg trykker på et link.
Har desværre ikke mange point at give af

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 31-01-09 21:58

Hvis ikke det kommer af sig selv igen, når du har haft din computer slukket, kan du jo prøve at køre systemgendannelse.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-01-09 22:05

Du skal have angive standard program til e-mail.

Prøv at gå i Start>Angiv programadgang og standarder
under brugerdefineret vælger du dit e-mail program,
trykker OK og genstarter, så skulle det meget gerne virke igen.

mvh klaudi

Kommentar
Fra : iah

Dato : 31-01-09 22:38

Jeg læser dit spørgsmål som, at du ikke kan komme videre når du klikker på et link i en E-mail?

Hvis dette er tilfældet, skal du jo klikke på Ctrl+Enter for at aktivere et link i en E-mail!

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 24 point
Dato : 31-01-09 23:01

Sikkert fordi du har valgt at få vist dine e-mail som ren tekst... sådan at du ikke får vist billeder og koder som spammere sender.

Så du skal ind i indstillinger og vælger af få vist e-mails på den anden måde... nogen gange kaldes det HTML eller webvisning eller noget i den stil.

Godkendelse af svar
Fra : perulla05

Dato : 31-01-09 23:57

Tak for svaret scootergrisen.
Jeg skylder dig points - når jeg får nogle flere at give væk af!

Mvh perulla

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 01-02-09 00:51

Det går nok du behøver ik giver flere, du kan bare sprøge om noget nyt når du får point så kan vi se om jeg kan svare på det.