/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Downloadproblem
Fra : alka
Vist : 651 gange
100 point
Dato : 29-01-09 07:32

Jeg har Vista Ultimate install.

Jeg fik RelevantKnowledge "skidt" på PC'en, men den er nu renset helt for det.

Jeg har nu fået det problem, at jeg ikke kan downloade fx et friprogram? Den bærebare virker, så det har ikke noget med modem osv. at gøre.

Er der en der har løsningen til problemet - bortset fra nu/geninstal.???

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-01-09 09:33

Da du rensende har du muligvis fået slettet nogle filer fra din opkobling. Kan du ikke bare slette internet konto og så lave den igen.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 30-01-09 08:54

Ak ja granner01, havde jeg bare det, men det er alene de filer der tilhørte RelevantKnowledge der er slettet.
Ligegyldigt hvilken browser jeg bruger, kommer de op med at siden er nede eller fejl osv.

Fx http://www.kaspersky.com/virusscanner kan heller ikke komme ind.

P.t bruger jeg min arbejdspc. Jeg har Norton antivirus 2009 install på maskinen. Den tæller 1064 filer op, så går den til ande HDD.

Meget meget mystisk. Jeg kan selvfølgelig blot formater og geninstallere, men det finder jeg jo ikke fejlen ved - til næste gang!

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 50 point
Dato : 30-01-09 10:52

Nej men nu har jeg måtte fejlsøge på så mange maskiner, at det næsten er for meget. Du kan søge efter fej fra nu af og til påske og så måske ikke finde ud af hvilket 1 tal og hvilket 0 der er sat forkert. Eller du kan sige til dig selv, det var et af de programmer der lavede rav i den, det prøver jeg ikke mere. Og så reinstallere. Du sparer meget tid. Og husk at tage backup.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 30-01-09 12:32

... ok og tak granner01, vi kommer det nok ikke nærmere.

Min første tanke var, at starte med at formatere, men jeg tænkte på, at det jo tager "nogle timer" inden det hele er instal. igen, men nu har jeg brugt i omegnen af den dobbelte tid! surt!!!!

Kommentar
Fra : alka

Dato : 02-02-09 18:58

... ja og så er der også lige det, at min 300 GB HDD også er kaput!!!

Godkendelse af svar
Fra : alka

Dato : 02-02-09 18:59

Tak for svaret granner01.