/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
xp slukker ikke
Fra : janik
Vist : 830 gange
100 point
Dato : 24-01-09 10:47

Jeg har windows xp pro som jeg ikke kan slukke ved at trykke på luk computer?
Den er lige begyndt med det kan det være en virus??

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 24-01-09 10:51

Kør en chkdsk på C:\

Kommentar
Fra : janik

Dato : 24-01-09 12:03

peet49
Tak for det men det hjalp ikke noget ..

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 24-01-09 12:09

Hent malwarebytes, opdater den og scan systemet igennem, du kan hente en freewarever. her: www.malwarebytes.com

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 24-01-09 12:10

Der er en download i venste side.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 24-01-09 12:11

Systemgendannelse til det tidspunkt hvor problemet ikke var der - kunne måske være en løsning!

Clou

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 24-01-09 13:11

Du kan formentlig slukke den ved at holde startknappen inde på tårnet et øjeblik.
Inden du begynder på alt for meget, så kan du jo lige slukke for tårnet tage stikket ud og derefter starte op igen.
Jeg har erfaring for at nogle af mine problemer forsvinder ved sådan en slags RESET.

Accepteret svar
Fra : SKELMOSE

Modtaget 100 point
Dato : 24-01-09 13:12

Højre klik tilfældigt sted på dit skrivebord > vælg egenskaber > vælg pauseskærm > vælg strømstyring > vælg avanceret > der står "Når jeg trykker på afbryderknappen på min computer" her vælger du hvad den skal gøre > tryk på anvend > tryk på OK. Og så skinnerigen

SKELMOSE

Godkendelse af svar
Fra : janik

Dato : 24-01-09 16:43

Tak for svaret SKELMOSE.

Kommentar
Fra : SKELMOSE

Dato : 27-01-09 22:48

Welb.kom.