/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Hvilke fisk skal det være nu ?
Fra : Carina76
Vist : 786 gange
50 point
Dato : 21-01-09 18:40

Jeg har haft fisk lige siden, at jeg blev født haft fisk og haft mit eget akvarie i nu ca en 5 - 6 år. Jeg har altid haft guppier, sværdragere og sådan . Nu vil jeg gerne prøve noget, med lidt mere udfordring i.

Så var det at jeg tænkte, at jeg ville høre jer brugere, hvad I synes at jeg skulle have ..

OBS! Mit akvarie er på 180 L..

På forhånd tak for hjælpen :)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-01-09 18:48

Hvad med malawi-ciclider...de er flotte og forholdvis nemme at ha' med at gøre

http://www.malawigruppen.dk/art_nybegynder.htm

Kommentar
Fra : zebra_fisk

Dato : 30-01-09 17:09

Zebra fisk er også sjove da de svømmer i overfladen hvilket også giver lidt liv der.

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 31-01-09 13:19

Hvilke fisk kan Zebra fisk gå med ?? :)

Accepteret svar
Fra : ivanho01

Modtaget 50 point
Dato : 14-03-09 22:54

Hej jeg syntes du skulle indrette dit akvarium til scalarer for jeg syntes ikke der er nogle fisk som er så smukke . jeg selv har lige inrettet et 530 liters til scalarer så nu går der 12 stk hos mig. så jeg håber at de kvitere med at lægge æg .

Kommentar
Fra : ivanho01

Dato : 14-03-09 22:56

pterophyllum scalarer: aquainfo.dk

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 17-03-09 12:01

vanho01:
Hvordan har du gjort det.. Altså hvilket terren lever Scalarerne i ?

Godkendelse af svar
Fra : Carina76

Dato : 17-03-09 12:01

Tak for svaret ivanho01.

Kommentar
Fra : ivanho01

Dato : 17-03-09 16:11

Hej jeg har lavet det som et selvskabsakvarie med mange planter , nogle høje i baggrunden og lave java bregner foran ,og jeg har to stk. trærødder også .For de vil gerne skjule sig indimellem så derfor høje planter . det er vigtigt at der er blade der går lodret op for der lægger de æg på .