/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
LightScribe
Fra : MTI
Vist : 584 gange
50 point
Dato : 19-01-09 14:19

Hej.

Når jeg en sjælden gang kommer herind for at få løst et problem, så får jeg heldigvis en masse gode ogt relevante svar, tak for det.

Men nu er den gal igen, hvilket gratisprogram kan jeg bruge til at brænde foto på mine CD er, og findes der overhovedet sådanne gratisprogrammer?

Hilsen

Klaus-E.

Isolatør

Kommentar
Fra : MuGG3K

Dato : 19-01-09 14:22

http://cdburnerxp.se/ : Det er et brænder program som kan brænde billeder og meget andet :D

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-09 14:41

Du skal ikke bruge noget specielt program...

Blot læg en brændbar skive i og overfør/træk filerne over på dit cd/dvd drev - så spørgen den om du vil brænde dem på skiven....

Noget andet er hvis du vil lave et lysbilledshow - der kan du bruge Windows egen MovieMaker.....

Men des findes 100vis af muligheder - så det er mere et spørgsmål om hvad det færdige resultat skal bruges til...

Er det blot for at gemme dem - brænder du bare filerne over på en disk...

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 19-01-09 14:43

Hov...

Din OVERSKRIFT siger Lightschribe

Er det PÅ cden du vil brænde et billede ?

I så fald skal du bruge lightschribe medier - programmet har du allerede hvis dit drev kan den slags....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-09 14:46

Ups...

fjern selv "h"et

Kommentar
Fra : MTI

Dato : 19-01-09 16:25

Hej.

Mange tak for svarene, de fleste duede ikke, for jeg kan sagtens brænde billeder, film og musik på en CD, men her handlede det om at brænde på forsiden af en CD, med LightScribe, og nu har jeg fundet ud af det, man skal hente et program der hedder "LightScribe Template Labeler", og det har jeg nu installeret og kan så brænde billeder på mine nyindkøbte LightScribe CD er.
Men tak for hjælpen, trods alt.

Hilsen
Klaus-E.
Isolatør

Godkendelse af svar
Fra : MTI

Dato : 26-03-09 08:27

Tak for svaret refi.