/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Åbent hus...
Fra : molokyle
Vist : 1128 gange
275 point
Dato : 18-01-09 12:43

..plads til ALLE

..inkl.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 285 point
Dato : 18-01-09 12:45

Spar på varmen--- luk døren

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-01-09 12:47

og rumænske røverbander...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-09 12:49

Nordsted1 -> Nix...

For her er godt nok hedt ..indendørs !

..når man nu er vant til, at være 'ude'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-09 12:51

LuffeA -> Ja.. selv : Skalde-, nisse- og bussemænd !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-09 12:57

For nu ..for en gang skyld ..at tale/skrive om mig selv (= Klummes yndlingspervation )
...så skyldes min iver for, at føre mig frem i dette forum ..for tiden ..og sikkert også ud i al anden nærmeste fremtid? ..AT; jeg har: VINTERFERIE !!!

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 18-01-09 13:14

Citat
VINTERFERIE
Hva' er det?
nåe jo, vent lige lidt. er det ikke der hvor alle mulige (og endnu flere umulige) mennesker ringer og liiiiiiiiigeeee vil sige "Hej" og forresten, nu jeg alligevel har dig kunne du så ikke lige..... du har jo forstand på computere så det vil kun tage et øjeblik.

er det det er er VINTERFERIE

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-01-09 13:32

Jamen molokyle, så skal du i gang med at læse. Gå ned i en genbrugsbutik og vælg bøger. Eller et antikvariat. Og så start dagen med en gåtur, så har du ikke dårlig samvittighed ved at fordybe dig i en bog.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-01-09 13:50

Åbent hus ? Kom lige med et par koordinater til GPSen, jeg kan være om ca 5 timer men bliver kun kort tid, jeg skal være tilbage inden i morgen, har først vinterferie i uge 4 eller er det uge 5

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-01-09 14:00

Hør o.v.n. er det alzhaimers light der trykker, siden du ikke kan huske hvornår du har ferie.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-01-09 14:08

Måske noget i den retning til jul blev jeg overrasket over et stort beløb på lønsedlen, det viste sig at være udbetaling for ferie dage, som jeg havde glemt at holde fri på

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 18-01-09 14:57

Citat
For nu ..for en gang skyld ..at tale/skrive om mig selv

- kan molo andet?

God ferie...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-01-09 01:32

God ferie, moledrengen - er det nu, vi skal emigrere fra vores hjem herovre?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-01-09 05:54

Tak alle sammen

EXTERMINATOR -> Du har så evig ret. Jeg nåede kun liiige at oprette denne tråd, så var der et eller andet pigebarn i ejendommen der liiiige sku' ha' 2 pc'ere op at køre på samme internetforbindelse. Hvilket selvfølgelig medførte, at der skulle fremskaffes en switch ..med tilhørende forlængerledninger og netkabler. Derefter sku' der liiige opdateres 2 pc'ere ..og installeres antivirusprogram, ad-/spyware blocker, reg.cleanes, diskopryddes og defragmenteres. For som hun sagde:

Det klarer du jo hurtigt ...nu du har ferie ..og så gi'r jeg en øl ..en anden dag!

..betaling for besværet? ..er naturligvis en by i Rusland
Godt man ikke er f.eks. maler:

Ka' du ik' liiige male mit køkken og badeværelse, nu du har fri? Så gi'r jeg en bajer bagefter

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-01-09 05:56

Camillasmoster -> I kan sove trygt videre. Tandlægen har spist alle mine penge

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-01-09 14:07

Neeej, den lede karl!

Trøstekram!

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 19-01-09 21:42

Tandlæger burde vide bedre, mønter er skadelige for tænderne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-09 22:49

Jer er måbende....Tænk at Piet Hein kender molo. Bekendtskabet har medfødt at Piet lavede et af sine smukke gruk med molo i tankerne. Tjaeeeee

Citat
At jeg er universets midte
er ingen hasarderet dom -
Jeg slutter mig rent logisk til det
for resten er jo udenom.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-09 05:52

Muligvis, men jeg næsten helt sikker på det var med Klumme i tanker, at dette blev til:

Idiots are really
one hundred per cent,
when they are also
intelligent.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-01-09 07:03

1-1

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-09 09:47

Med en lettere omskrivning af Klummes pointe om min person (..stadig af; Piet Hein/Kumbel):

The Universe may
be as great as they say,
but it wouldn't be missed
if it didn't exist.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-09 09:55

Det slår mig lige:

Efter en tænksom og moden overvejelse er jeg nået frem til sandheden om eksistens:

Vi er nødt til at tro på menneskets fri vilje ....vi har nemlig intet andet valg !

<MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-01-09 17:05

ÅÅhh Molo, se der er vi enige.
Skynd dig og finde en god bog frem, du skal da nyde bare en dag i din ferie, og hvem ved, på torsdag har hun brug for hjælp igen, for så kokser hendes PC igen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-01-09 06:23

granner01 -> Det er min plan at få læst denne bog færdig:

Quarken & jaguaren (Eventyrlige beretninger om det simple og det komplekse)

..af; Murray Gell-Mann: http://en.wikipedia.org/wiki/Murray_Gell-Mann

Jeg nåede 2/3 dele gennem den i min sommerferie sidste år. Siden har den stået og 'grint' af mig i reolen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-09 07:01

Whauuu Bog på engelsk og med et dybt kompliceret stof. LOOOOL http://en.wikipedia.org/wiki/Murray_Gell-Mann

Ja er man for genert til at sige det direkte, (eller smart) kan man jo ha sådan en bogsag liggende på sofabordet, eller bare som her fortælle det, så nobody er i tvivl om, hvor højt begavet man er, hvilket jo må være tílfældet når man læser sådan en sag og forstår den - tjaeee det er der jo ingen som kontrollerer hvor stor forståelsen er, hvis den overhovedet blir læst.

LOOOOOL For sat molo ........hvor er du forudsigelig og monoton.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-01-09 09:02

Mjøeh... Muuuuhhh.... Klumme -> Jo; jeg forstår godt, det er en smule over dine intellektuelle kompetancer, at se noget som helst givende i, at spilde tid på svært tilgængelig literatur. Så hellere: 'Far til fire'. Ik' sandt Klumme?

..men bogen ér nu oversat til dansk ..også 'min' version ..hvilket burde fremgå af titlen.

Det er nu engang sådan, at læsning af sådanne bøger gør det muligt, at besvare div. brugeres mere eller mindre 'seriøse' spørgsmål om verden omkring os ..uden at forfalde til gætværk og religiøs overbevisning. Sund fornuft bør bygge på et fundament af viden, som stammer fra andre kilder end Biblen, Koranen og div. kulørte ugeblade.

Nu har det aldrig været din stærke side, at besvare/kommentere på kandu brugernes spørgsmål. Næeh... en dumsmart nedgørende bemærkning om spørgerens motiver, stavefærdigheder og intellektuelle habitus, er alt hvad Klumme kan svinge sig op til ..når bølgerne går højt.

Bliv endelig ved at tømme brækposen. Det er svært underholdende læsning

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-09 09:58

Tak for tilbuddet, men jeg gider ikke rende og tømme din brækpose. Karl Smart...du blir altid så indebrændt, når du afsløres, og det blir du hveeeeeeer eneste gang LOOOL

Hvor er det godt at vi har een som du bette molo, som helt uselvisk i bedste Florence Nightingale og Baron von Mnchausen stil, gider at sidde i din vinterferie og kloge dig med noget så indviklet som quarker, med det ene formål, at være beredt til at besvare spørgsmål fra Kanduerne om quarker.....altså hvis der kommer nogle spørgsmål om quarker.

Men bliv ikke skuffet, hvis spørgsmålene skulle udeblive. Gør de det, så hiver du bare dit gamle stunt frem, hvor du omformulerer og manipulerer lidt, så der på et nanosec. fremstår et spørgsmål, som umiddebart ser ud som om det er stillet af en Kanduer, men traditionen tro, så kommer det i en sløret udgave fra dig selv.

Derefter kan du traditionen tro, ræbende og klappende i dine bitte små hænder kaste dig ud i en klogskider-forklaring, så dit spejlbillede af din selvopgejlede og klamme selvoptagede følelse af at være verdens navle forbliver intakt. Gider du tømme posen molo....jeg har lige brækket mig over dig

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-01-09 10:04

Jeg kan ikke li' ferie, for så skal man jo arbejde først.
Og så kan jeg ikke li' vinter (kulden).
Det eneste man kan bruge kulde til er nedkøling af Retsina.
Men jeg elsker at sidde et lunt sted og se de andre arbejde.
Go' ferie i det åbne hus.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-09 10:21

Så må du jo snart en sviptur til GC

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-01-09 10:28

Ja hvis der viser sig en billig tur.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-09 10:32

Jeg ordnede billeder i går og blev helt dårlig af savn, da jeg nåede til dem fra min odyssé i det græske øhav i juli 2006. Æuvvvvv hvor er der bare lækkert, fred, ro og Ouzo

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-01-09 10:40

September = 14 dg. på Kreta Chania = ouzeriet ved havnen.
Og det er jo snart.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-09 10:50

Hmmm Misundelse er en grim ting, men også lidt menneskeligt...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-09 10:50

September 2009...Jøsses du har da travlt...pakke og alt det der LOOL

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-01-09 11:42

Jeg skal ikke pakke - det er der folk til.

Man køber jo heller ikke en hund, for selv at stå og gø.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-01-09 11:44

Citat
Jeg ordnede billeder i går...

..min odyssé

Ja, det tror Fanden ...Klumme !

Den skreven tekst er nok en smule over 'Head over Heals'

Hva' med at læse den udmærkede fortælling om Pippi Langstrømpe?

Ps. : Græsk øhav ...dannelsesrejse ...og hva' har vi?

Med dit eget udtryk om selvpromovering, selvhævdelse, selvgodhed og selvsmagning:

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-09 12:03

Ups...Du skal afsted igen molo. Der er en brækpose mere.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-01-09 12:08

Sjovt; at det netop sku' komme dig Klumme.

Du som uden større besvær udelukker min profil for deltagelse i DINE spørgsmål (vha. BLACKLIST funktionenpå KANDU), medens der næsten er garanti for, at du optræder på slap line i mine ditto.

Der synes at være en mindre diskepans i den henseende?

..oder?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-01-09 12:11

dét blev vist en : Ommer....

Sjovt; at det netop sku' komme fa dig Klumme.

Du som uden større besvær udelukker min profil fra deltagelse i DINE spørgsmål (vha. BLACKLIST funktionen på KANDU.DK), medens der næsten er garanti for, at du optræder på slap line i mine ditto.

Der synes at være en mindre diskrepans i den henseende?

..oder?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-01-09 12:22

Klumme -> Indrøm nu bare: Du ville kede dig bravt og have meget mindre at gå op i, hvis ik' liiiiiige det var fordi; at der på kandu.dk fandtes en profil, lystende profilnavnet: </MOLOKYLE>

Iøvrigt ville her nu også være 'dødt' ..uden en tossenollike som dig! Klumme

Million laughs... </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-09 12:36

Citat
Der synes at være en mindre diskepans i den henseende?
Måske - måske ikke, for jeg aner ikke hvad det betyder.

BL, det gør man som det passer een. Jeg mener ikke at have set, at det strider imod Kandus regler men specielt du er så utålelig at "høre" på, så når først du går i selvsving, dybt fascineret af din indbildte fortræffelighed, skylder man sig selv og andre Kanduere at smide dig uden for døren, indtil du er kølet lidt af. Det kan jo ikke være fremmed for dig, da jeg formoder at du samme sted har tilbragt 2/3 af din folkeskoletid.

Utroligt at du blev "akedemiker" LOOOOL Nååå nej det blev du jo heller ikke, men en lille løgn kan du stadig spinde, hvis det passer bedre ind i det bavl du er ved at brygge sammen, som skal bruges til at dupere en eller anden.

Nå men jeg er allerede fyldt godt op med dig...Pu ha det er lissom at have ædt for meget, dog mere ubehageligt, så jeg vil bede dig om at BL mig, så jeg ikke bruger mere tid på at tyndskiveskære dig, sparke din pappiedestal væk og holde dig op mod lyset, så enhver kan se, hvad det er for et bette selvglad og oppustet skvat du er. Hvis du ikke BL mig, må jeg selv gøre det.....jeg hader at vomitere, og den er stensikker……. hver gang du "viser" dig på skærmen, så starter gylperiet.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-09 12:42

Citat
Man køber jo heller ikke en hund, for selv at stå og gø
Århhhhhhh LOOL Du er noget kæphøj. det tør du ikke sige når fru Eyvind er i nærheden hehehehehe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-01-09 13:04

Klumme -> Øeh... nu ble' jeg ik' sat uden for døren i timerne ..ej heller sendt ned til skoleinspektøren for at stå 'skole-ret.'

Næeh... det var mig, som gang på gang på gang ..satte læreren til vægs

..og så blev jeg sat ....................i skammekrogen

..eller fik eftersidninger for urolig opførsel og ikke mindst:

..at afbryde undervisningen med min snak

Så; joeh... jeg kender skam godt fornemmelsen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-01-09 14:02

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-01-09 18:49

Molo - hvordan er det så at have den første rigtige ferie.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-01-09 21:23

Er klumme og Molo færdige med at skændes? Det er da en dårlig måde at holde ferie på eller også havde Molo nogle aggressioner han skulle af med inden han kunne læse videre.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-01-09 22:14

Citat
Spar på varmen--- luk døren

Jeg syntes luften er blevet så kold herinde, at jeg lige smækker døren

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-01-09 22:17

Ja, jeg har også taget en trøje på da

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-09 23:39

molo skrev 21 01 09 kl. 12.11
Citat
Der synes at være en mindre diskepans i den henseende?
det ville være passende om du forklarede, hvad ordet diskepans betyder, når jeg nu ikke ved det og ej heller kan slå det op nogen steder. Så kom lige med en oversættelse

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-01-09 07:54

Stavefejl ..som blev rettet til: diskrepans = uoverensstemmelse/inkonsistens.

..fra engelsk: http://en.wiktionary.org/wiki/diskrepans

Nøiiiieh ..et svært ord

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-01-09 09:50

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-01-09 10:47

Så er op lille Eyvind... ud på gulvet ..på med tøflerne ..vand i hovedet ..bli' redt under armene ..og ud, at søge noget fast arbejde

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-01-09 10:53

Jammen jeg gik i seng igen fordi det susede koldt ind af den dør, som Nordsted1 ikke smækkede ordentligt.

Op og arbejde - er du skør manner, nu hvor jeg endelig er blevet fri for arbejde.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-01-09 12:07

I.flg. Claus Hjort Frederiksen: Vi vil så gerne ha', du bli'r lidt længere !!!

Dét er jo hele 'fidusen' ved udfasning af efterlønsordningen, skattesænkelser, samt bankpakke I & II.

..og sygehusvæsnet er også begejstret ved tanken om flere aktive ældre

Skønt: Jeg ku' nu godt have fundet 'smartere' måder, at fyre 600 milliarder af på

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-01-09 12:44

Citat
Nøiiiiiee et svært ord
Det er da lige præcist så svært, at du ikke kan stave til det LOOL , men det står fast, at jeg ikke skal rette dine fejl - så kunne jeg få nok at lave.

Og kan du ikke stave rigtigt, fordi du ikke har styr på fremmedordene, hvilket der er noget der kunne tyde på, så brug du bare de danske ord. Der er alligevel ingen der hopper på dit fremmords - blær.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-01-09 12:54

En gang for mange år siden, havde et af mine børn en meddelelsesbog, som jeg skulle kigge på og skrive at jeg havde læst teksten.

Så jeg skrev:::::::: Set og rettet. -
Denne lærer havde nemlig ikke, rettet sine egne skrive/stave/formuleringsfejl....................

Måske er det en god idé, at feje sine egne bogstaver, inden man fejer andres.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-01-09 12:58

Ja og så holde ordvalget nede på jorden. Det højtravende blær med i tide og utide at slynge fremmedordene rundt for at virke klog og lærd LOOOOL er der ngen som køber mere

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-01-09 13:12

Jammen klumme dog - det er faktisk dine rettelser jeg taler om.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-01-09 13:20

Jamen eyvind..Jeg har da netop ikke rette noget her

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-01-09 13:22

Nåååå nu forstår jeg det...Du vil bare kritisere mig for kritikkens skyld, da du ikke kan komme væk fra den tanke, at du faktisk ikke kan li mig LOOOL Klart, det havde jeg ikke tænkt på

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-01-09 13:31

Klumme - jeg har ikke noget i modig som menneske, så længe du opfører dig som et.
Men til tider glemmer du nok, at tage dine piller, og din verden ser ud til, at kamme over.
Og så vil du ikke længere lege, men kun bruge en masse krudt på at fortælle.........at du ikke vil lege med alle de dumme og fjollede.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-01-09 13:37

Jøsses eyvind. Så fik du da søsat en fed afledning. Hvad mad at forholde dig til denne tråd og min eindlæg i denne tråd....Naj naj den chance tager du ikke. Klumme er en rod...bare vent og se...det skal nok komme, og diskepansmolo sidder og hygge sig med din fine opbakning....til hvad, opbakning til hvad???...at jeg skal feje mine egne bogstaver før jeg fejer andres...var det det du mente.LOOOL. Ja Ja eyvind, sån er det og du bare...det er ok.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-01-09 13:43

Hvad er det forøvrigt for piller du omtaler?? Ved du noget om at jeg er ordineret piller?? Eyvind hvis det var tilfældet, så er det da ikke særlig pænt af dig at håne nogen, fordi de evt. er nødt til at indtage sådanne. Det kunne jo godt dreje sig om alvorlig sygdom.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-01-09 14:29

Ja ja da - så prøver jeg at holde mig til tråden, uden at kritisere nogen personligt.
Men jeg syntes stadig der blæser en kold luft gennem det åbne hus.
Mon alle de hyggelige er blæst helt væk.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-01-09 18:52

UUUHHH Klumme, er du sur? Nu synes jeg bare at du var blevet så sød så sød.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-01-09 19:21

Nej granner....sur er jeg ikke - hverken molo eller eyvind kan gøre mig syrlig. Jeg betragter blot hvad der sker, og det er jo ikke så lidt spændene

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-01-09 21:11

Pas på med alt det spændende, husk at slappe af en gang imellem.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-09 05:56

Når nu Klumme hævder jeg prøver, at gøre mig klogere end jeg er. Så kan jeg vel med samme ret ha' lov at mene, at Klumme gør sig dummere end han er ...skønt jeg tvivler på dét kan lade sig gøre.

Indrømmet; at jeg laver en del stavefejl og gramatiske ditto. Min tegnsætning lader også noget tilbage at ønske, men at jeg ikke skulle være klar over hvad diverse superlativer, jeg slynger om mig med, betyder? Det er der intet belæg for, at fremture med.

Jeg fik gode karakterer i skolen. Bl.a i faget dansk og herunder retskrivning, men når det alligevel kikser? Så skyldes det ren og skær dovenskab. En egenskab jeg har tillagt mig siden skoletiden.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-01-09 06:12

Citat
Klumme gør sig dummere end han er ...skønt jeg tvivler på dét kan lade sig gøre.
Tak for de pæne ord LOOL. Sån' går det til, at man af og til opnår at få sagt det modsatte af det man mener, fordi man bruger en sætningsopbygning, som man ikke behersker.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-01-09 09:37

Tænk en gang - jeg fik lige besked på at holde mig til trådens emne, af den store Kandu-revser.
Er det så kun mig der skal det...........................eller hva'.

Ps. Hvis du har Vista, så er der indbygget et klippeværktøj. Mon det kan bruges til at klippe forskellige fejlplacerede indlæg væk.
Start > programmer > tilbehør > find saksen.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-01-09 09:45

Nå okay eyvind. Du er og blir den fidele narrøv, jeg hele tiden har anset dig for at være, som for enhver pris vil kævles. Jeg ved godt at du ikke spiller dum; Det er du helt naturligt, men jeg troede dog, at du fattede, hvad man sagde til dig. Idiot

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-01-09 10:17

http://peecee.dk/upload/view/151100

Kan man godt sætte de to ord sammen i een sætning:
"Fidele og narrøv"

Du bliver vist aldrig andet end en ram person, ligemeget hvilken profil du gemmer dig under.
Det er egentlig mærkeligt, at du vil nedvædige dig til at deltage på dette lavniveauforum.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-09 10:31

I forhold til det 7. klassetrins vidensniveau Klumme gik i stå på må man sige, at han alligevel har drevet det vidt Eyvind. Selv fremmedord som idiot formår han at stave korrekt!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-01-09 12:10

Det er nu også nemmere at stave til end "akedemiker" molo

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-01-09 12:57

Er det meget magtpåliggende at måle sig med de højere læreanstalter.
Ikke alle kan gennemføre studentereksamen med gode resultater, men det er der ingen grund til at være så ked af....................det skal nok gå alligevel.
Jo mindre man føler sig, des mere hjælper det tit, at nedgøre andre, eller bare prøve på det.
Misundelse er jo ofte en grim ting.

Jeg troede ellers at "Arto" næsten var flyttet ud af dettet forum.
Klumme - du er et pattebarn at høre på..................

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-01-09 13:01

Er det noget din kone har fortalt dig Fidelius

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-01-09 13:26

Nej nej - det er noget jeg har lært her på dette forum - er man trængt op i en krog, så er det på tide med en afledningsmanøvre for tøsedrenge.........................så den bruger jeg da bare.

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 04-02-09 17:25

Tak for svaret Nordsted1.

Nåeh, ja... ferien er forbi

</MOLOKYLE>