/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Stjæler Kandu-teamet?
Fra : 3773
Vist : 1022 gange
500 point
Dato : 17-01-09 12:12

...eller er de bare uhæderlige, skulle jeg spørge om?

Skægt hvis der kom et svar fra tiiiimet

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 17-01-09 12:15

Det må du uddybe nærmere:
Citat
...eller er de bare uhæderlige, skulle jeg spørge om?

så har vi alle en chance for indlæg.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 17-01-09 12:17

Hvor skulle vi dog vide det fra om de er ærlige mennesker eller om de sidder i fængsel for tyveri.

Har de stjålet din computer?

hawaii

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-01-09 12:18

Nu mener jeg at der er regler når man afholder konkurrencer! Der skal være et regelsæt, ellers kunne jeg da forestille mig man røg uklar med skat.

Dvs man har indtægter i form af bannerreklamer. Derefter proklamerer man på sitet at folk vinder penge (udgifter). Men disse betaler man ikke?!?!?

Det spændende kunne så være at vide hvis lomme de så havner i??? Man kan jo dårligt bogføre at man har undladt at betale sine regninger!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-01-09 12:20

Det mest nærliggende er jo at kalde det svindel! Man lokker kanduerne med gevinster, men undlader at betale disse = svindel.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-01-09 12:20

Har Stein Bagger købt siden for Finn Nørbygaards penge?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 17-01-09 12:25

Citat
Det mest nærliggende er jo at kalde det svindel! Man lokker kanduerne med gevinster, men undlader at betale disse = svindel.

Nok har der igennem tiden, været meget tale om manglende betaling - men skyldes det ikke ofte, at de har været lang tid med udbetalinger?

3773 har du nogensinde vundet, og hvis ja - har du så ikke modtaget beløb?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-01-09 12:28

Ja, og nej ingen penge. I august skrev man og undskyldte med en bogholder der var på ferie. Siden har der været larmende tavshed. Så jeg har skam mails, hvori man skriver man vil betale.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-01-09 12:30

altså august 2008, andre har ventet meget længere.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-01-09 12:32

Hvis ikke det var fordi det er frivilligt, eller hvis det kostede noget at være her, hedder begrebet vist bondefangeri eller muligvis svindel, omend det er ret små beløb. Men uhædeligt er det da!

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 17-01-09 12:36

Forklaringen med manglende bogholder
Citat
Ja, og nej ingen penge. I august skrev man og undskyldte med en bogholder der var på ferie. Siden har der været larmende tavshed. Så jeg har skam mails, hvori man skriver man vil betale.

er da en meget dårlig forklaring, hvordan får de så indkasseret reklame pengene!

Noget tyder på, at de aldrig er kommet ud af Hobby stadiet.

3773 du har formodentlig skrevet jævnligt til dem - min. 1 gang om måneden?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-01-09 12:39

Det er meget forskelligt. Til gengæld har 'ene aldrig svaret udover korrespondancen med den ferierende bogholder.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 17-01-09 12:46

Citat
Stjæler Kandu-teamet?

JA! det er da en af de største tidsrøvere jeg kender

Sorry ku' ik' la' vær'

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-01-09 12:50

Citat
JA! det er da en af de største tidsrøvere jeg kender

3773 Held og lykke med det

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-01-09 13:20

Okay, lad os så sige de svindler istedet. Det lyder ikke så grimt som at stjæle!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-01-09 13:24

Citat
Det lyder ikke så grimt som at stjæle!

Tænk jeg syntes det er det samme
Det er da dine penge de trækker renter af .
Har du regnet ud hvar meget de skylder dig

http://www.kandu.dk/Tip18931.aspx

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-01-09 14:06

Laver nok en opgørelse til dem igen imorgen. Så er det vist en måneds tid siden sidst!

Men uhædeligt er det da. Og tilmed ubehøvlet, når man ikke svarer! Hverken på søren@kandu.dk eller service@kandu.dk

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-01-09 14:07

Bliver nok snart blacklistet af kandu. De bryder sig ikke om kritik!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-01-09 15:00

Citat
De bryder sig ikke om kritik!

Så gør du da bare som andre ....opretter dig igen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-01-09 15:06

De har nok fundet en anden sandkasse, hvor de andre unger finder sig i blive taget ved næsen af andre sandfyldte fingre.......

Kommentar
Fra : pve

Dato : 17-01-09 16:31

Citat
Man kan jo dårligt bogføre at man har undladt at betale sine regninger!
jo hvis man hæver dem selv.....

De er nok bare ramt hårdt af finanskrisen, det er ikke sikkert de kan låne nok penge til de store udbetalinger.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-01-09 16:52

Hov Pve, så er der jo netop tyve "ansat" hos www.kandu.dk . Det var da bekymrende.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-01-09 16:55

Hvis man gør det, er det jo entet en ansat der stjæler, eller man svindler med skat/moms og unddrager at betale moms og skat af indtægten. Men skal revisoren godkende skal man have en kvittering af en slags, eller en check der er hævet. Det kræver så tilmed en omgang dokumentfalsk (med mindre det er revisoren og/eller bogholderen der begår underslæb)......

Hold da op!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-01-09 17:39

Altså 3773
Nu kan du godt hoste ud med hvor meget du har tilgode med renter og renters rente

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-01-09 18:34

Det er vist en 30 - 40 kr der efterhånden skal på.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 17-01-09 18:39

Citat
Men skal revisoren godkende skal man have en kvittering af en slags, eller en check der er hævet. Det kræver så tilmed en omgang dokumentfalsk (med mindre det er revisoren og/eller bogholderen der begår underslæb)......
det er set før. Det er sikkert KPMG der reviderer KANDU.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-01-09 18:59

du har garanteret ret pve.

Og Stein Bagger ejer www.kandu.dk via en stråmand.

Og sikkerheden og overvågningen varetages af det danske politikorps (dvs kun få ting er sådan virkelig forbudt forbudt. Meget af det man siger er forbudt er ikke sådan rigtig forbudt og vi gider ikke tage os af det. Vi har forresten heller ikke tid - der kommer bold i fjerneren).

Serveren er en aflagt vi har købt hos DR, derfor kommer der sommertider mail - sommetider ikke (har fravalgt det, så jeg har ikke lagt mærke til hvor upålideligt det har været på det sidste).

Man anvender naturligvis det danske postvæsen. Disse kan til fulde leve op til de krav man har til fremsendelse af checks (man ser helst de ikke kommer frem).

Jo, det er sgu grinagtigt (og sørgeligt).

Kommentar
Fra : pve

Dato : 17-01-09 19:02

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-01-09 23:28

G'aften 3773.
Nååå du nu starter en ny og spæææændende uge
Du sidder sikkert og venter på posten i spænding hver dag.
Tror du der kommer en forsinket julegave fra Kandu
Der er mange der er spændt.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-01-09 21:41

Venter du stadig på posten .

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-01-09 22:15

Dear mr Postman........la la la la.....

Narjjjj man hører intet. Ejheller svarer tiiiimet på mails!

LOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-01-09 19:14

5 dage til næste bluff (og svindel).

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 26-01-09 19:26

Hvorfor ikke bare nedlægge KANDU´S gavebod (konkurance) og bruge tiden på at svare seriøst på spørgsmål dr bliver stillet -- vi har alle --- (med tiden brug for seriøst hjælp)

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-01-09 19:32

Jo, god ide. Men nu er problemet at det kære tiiiim har lovet mig nogle skejser, og undladt at betale. Hvor er gysserne så henne? Det er det store spørgsmål vi gerne vil have besvaret. Har nogen hugget pengene? Undlader man bare at betale (svindel)? Elller hvad?

Ellers er vi enige om at det latterlige poængsystem, stjernesystem osv er skrotningsmodent. Men rimeligt åbenlyst "lokker" man brugere med chancen for en gevindst, og bedrager dem derefter for det lovede!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-01-09 19:55

Dermed skaffer man sig "klik's" og derved sælger man reklameplads. Af samme årsag accepteres multi-multiprofiler fordi man derved bilder annoncørerne ind at der er mange mange brugere! Alt dette er en stor løgn. JEG kunne ikke drømme om at købe en banner-plads på dette her site. Det er simpelthen for useriøst (omend en del kandu'er oprigtigt yder en kollossal indsats - fra min side har især Clan, Rina, Dova, Nordsted og Ans ydet en indsats. På snik/snak siden har Klumme og Creamy været særdeles hyggelige (også nogle flere snakketanter - i ved hvem i er)). Men efterhånden er kandu præget af een der svare og syv otte ekkoer (man prøver at fiske lidt poæng - nogle værre end andre). Rigtig skægt er det når man svare rimelig seriøst og uddybende og så bliver blacklistet. Så er dobbelt profiler rare. Så kan man i det mindste advare andre imod sære spørgsmålsstillere, se f. eks. http://kandu.dk/questionhist.aspx?qid=127805 Hende DingoJNK er det absolut spild af tid at svare!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-01-09 20:02

pve o.v.n. m. fl bør også nævnes som fornuftige kanduer.

....men der kan også laves en grum liste med kandu'er der pr automatik svarer med ret svinske indlæg. Eller tilføjer: "Tror jeg", eller "kender det ikke lige", "måske", "prøv at slutte det til og se hvad der sker" osv osv. Ikke at forglemme "Ecko-svar" hvor man dybest set kopierer første indlæg - lettere omskrevet og derved "fisker i rørte vande". Helt galt er de alvidende der med stor sikkerhed og henvisning til en iøvrigt ikke uvæsentlig viden, gør sig til experter i det hele! Det er ret galt!

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 26-01-09 20:08

Hvad skulle de stjæle ?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 26-01-09 20:11

Ku være jeg skulle læse svarne før jeg spørg...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-01-09 20:12

Ser du scooter, jeg deltaget, jeg har vundet, men intet fået! HVOR ER GYSSERNE?

Er der en hos kandu der stjæler, eller svindler hele tiiiimet?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-01-09 22:22

Citat
Er der en hos kandu der stjæler, eller svindler hele tiiiimet

Måske de tænker som der står i sangen...."Den der venter på noget godt, kan aldrig vente længe nok....."

Eller måske er der ingen kontrol med siden mere.......første gang jeg vandt i konkurrencen, kom der en "Lykønskningsmail"...og at hvis man ikke havde modtaget præmien inden en vis tid, skulle man henvende sig....o.s.v.

Men ikke denne gang

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-01-09 22:37

PT skylder man 531,96 incl morarenter

Tror jeg vil ansættes hos Kandu. den 14 august oplyste man mig at bogholderen var på ferie (det er sateme nogle lange ferier LOOL)! Ikke engang skolelærere eller folketingsmedlemmer har så lange ferier!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-01-09 22:40

Der findes jo mennesker, som er helt vilde med starte nye ting op - for derefter at falde ned igen, når det kører stille og roligt. Det er kun spændende, mens det er nyt!

Kunne godt se sådan ud, hvis ikke det er noget snavs, de laver i tiiimet.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-01-09 10:34

[CITAT]PT skylder man 531,96 incl morarenter [/CITAT

Feeeeed opsparing.....hvad kan du få udbetalt når du skal på pension .

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-01-09 15:45

1175 kr vistnok

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-01-09 19:42

er der ikke længere tid til????

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-01-09 20:22

åbenbart ikke! Men programmet synes ikke der er større rentetilvækst. Havde det været banken de skyldte penge havde beløbet været langt højere. Men whatever, jeg synes fandeme det er stygt uartigt og agter at råbe højt og larmende indtil man betaler skyldige beløb. Skulle man forsøge sig med åndsvage blacklistninger fra kandu'es side, har vi jo opskriften på at komme ind igen. Desuden har man jo demonstreret at man ikke er konsekvente og til stadighed accepterer gengangere man tidligere har blacklistet. For at nævne nogle kan vi jo tage et par af Molo's ynglingsaversioner Klumme og Creamy (sidstnævnte røg ud på et grundlag tyndere end pergament). At klumme i sin tid røg - tjaaa - mange andre burde været røget også, hvis det var relevant. Men hans eneste fejl (der adskilte ham fra de resterende ballademagere) var at han kritiserede tiiiiimet direkte. Med det resterende ballade adskilte han sig ikke fra mange andre. Så kan vi tage paperboy, alias svampearne alias Eddie_Skov mfl. Ham har man blascklistet med nogle af profilerne, men har ladet ham husere med flere andre. Fuldkommen uden at skele til at han er totalt bimmelim og er særdeles grov - især overfor pigerne. Iøvrigt er artige MOLO selv blevet blackliste med profilen elykoloM! Måske skulle han erindre det, når han jagter Klumme.

Men det bliver da spændende! Kandu-tiiiimet har jo proklameret at de holder øje med katagotien "Kandu", men det er åbenbart bar en løgn oveni løgnen. I hverttilfælde hører man jo INTET.

Men KANDU...........:Skam jer!

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 500 point
Dato : 02-02-09 01:11

Wauv du kan regne, kan du også regne ud hvem som har 500 dask tilgode ? Dig selv nemlig er udtrukket som månedens vinder

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-02-09 01:15
Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 02-02-09 08:49

Tak for svaret o.v.n..Så må du have no'en super-poæng og nogle stjerner OVN

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-02-09 10:33

Selv tak, du forgylder mig mere end jeg kan give dig

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-02-09 10:36

Pyt med det, bare vi har det skægt!

Gevinsterne kommer alligevel aldrig, så det behøver vi ikke lægge budget efter!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-02-09 10:52

Hvis gevinsten skulle komme, så dingler du rundt i mindst en uge jeg fik da en check på 5oo sidste sommer da du også skabte lidt røre i Kandu andedammen (der mangler 500 mere )