/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
hjælp til tysk opskrift/begreb
Fra : tpjevser
Vist : 1006 gange
500 point
Dato : 17-01-09 01:24

mangler hjælp til oversættelse af denne side http://fastfreeupload.com/download.php?file=249image0011.bmp .
hilsen runa

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 17-01-09 01:25

forkert link,- øjeblik......

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 17-01-09 01:30
Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 17-01-09 01:31

tålmodighed er en dyd................

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 17-01-09 01:32
Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 17-01-09 01:34

utroligt,- det var den RIGTIGE............................
ja, det var altså oversættelse af denne side, jeg søger......
hilsen runa.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-01-09 06:25

Og hvor står det tyske så?

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 17-01-09 07:17

mht. pcåsårn, er jeg ikke den skarpeste kniv i skuffen, men altså runa ...... hva' er vi ude i???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-01-09 08:04

Tja, det er ikke altid lige nemt

Kommentar
Fra : hbirk

Dato : 17-01-09 08:56

For mig ligner det en ganske almindelig vejledning til at strikke hæl. Kan du ikke bruge en dansk opskrift?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-01-09 09:02

Der er en masse strømpe opskrifter her

http://www.garnstudio.com/lang/dk/search.php

Ellers så spørg igen, jeg har stikket over 40 par de senere år

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 17-01-09 11:43

opskriften er specielt lavet til noget garn, jeg har købt. det danner ( hvis man følger opskriften) fine mønstre................
hilsen fra runa.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-01-09 13:21

Min pc brækker ned i tide og utide, så jeg kan ikke komme ind og se på dit link

Men her er en der har nørklet efter en tysk opskrift, og lagt billeder og forklaring ind, det ville jo være dejligt for dig, hvis det var så heldigt, at det lige præcist var den opskrift du søger

http://strikkekurven.blogspot.com/2006/06/boomerang-hl.html

Du kan også spørge på www.rokken.dk det er en håndarbejdsside, kunne jo være der var en tysker i blandt

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 17-01-09 16:42

næhh, desværre.................
man går ind under linket. skriver i det tomme felt, det tal der står til venstre, og så downloader man.

Accepteret svar
Fra : Krammepige

Modtaget 250 point
Dato : 17-01-09 17:05

Hejsa, man kan gå ind på google og få oversat fra tysk til dansk, det har jeg selv lige brugt en del. Google og skriv tysk og så nederst på siden kan du gå ind under sprogværktøjer, så kan du vælge fra tysk til dansk der............håber det er noget der kan bruges.........

Hanne

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 18-01-09 21:34

hej hanne.
det meste står trods oversættelse på tysk. er der nogen der kender en side med tyske strikkebegreber oversat til dansk?
hilsen runa

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-09 21:41

Citat
er der nogen der kender en side med tyske strikkebegreber oversat til dansk?

Det tror jeg godt jeg kan sige - nej - til, jeg syntes selv jeg har søgt rigtigt meget, uden at finde en ordliste tysk/dansk

Men som jeg tidligere har skrevet, prøv at spørge på www.rokken.dk måske du kan være heldigere der

Godkendelse af svar
Fra : tpjevser

Dato : 18-01-09 22:25

Tak for svaret Krammepige. jeg fandt en ordliste på garnstudio.dk.
hilsen runa

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-09 22:55

Der er altså ikke noget der hedder www.garnstudio.dk --- det hedder www.garnstudio.com ergo
var det mit link

Kommentar
Fra : Krammepige

Dato : 19-01-09 17:03

Hmm når jeg trykker på www.garnstudio.dk kommer jeg da ind på deres side så det er der vel eller?????