/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
hvor er det nu man sætter kvit
Fra : jensviggo
Vist : 686 gange
20 point
Dato : 15-01-09 17:38

hvordan er det nu man sætter kvittering for læst post op, jeg har ledt, men kom ikke videre

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-01-09 17:44

Hvis det er på postkontoret beder du blot den "søde" dame om en kvittering

Det ville jo hjælpe en del hvis du fortalte lidt om i hvilken "bygning" du befinder dig....

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 15-01-09 17:50

åbn din mailboks / vælg fanen funktioner / gå ned til instillinger / vælg fanen kvitteringer sæt flueben i anmod om kvitteringer

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 15-01-09 17:52

Outlook Express 6

Meddelelse

Ny Meddelelse

Funktioner

Anmod om kvittering for læsning

Kommentar
Fra : carlarne

Dato : 15-01-09 17:53

Da dit spørgsmål står under e-mail, vil jeg svare dig udfra det.

Når du skriver din mail i "Outlet express" eller lignende, har du øverst en række muligheder "Filer, rediger, Indsæt, Formater og Funktioner". Du vælger "Funktioner" og åbner derved for muligheden for at "Anmod modtager om kvittering".

Så skulle den være hjemme!!

God fornøjelse!

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 15-01-09 17:57

Bruger du Jan4100´s anvisning , bli´r det permanent.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 30 point
Dato : 15-01-09 18:02

outlook express

funktioner - indstillinger - fanebladet kvitteringer

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 15-01-09 18:06

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-01-09 21:21

velbekomme