/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hvor kan man købe blyanter?
Fra : Dennis85
Vist : 1465 gange
100 point
Dato : 15-01-09 14:57

Hej alle sammen

Jeg er blevet påduttet at anskaffe mig 1 blyant b2-4 samt en h2-4.
Evt. en med stifter der kan skiftes, samt en minespidser tror jeg det hedder.

Hvor finder man sådan noget?
Hos den lokale boghandler, over nettet?

Synes ikke jeg selv kan finde noget, heller ikke via Google.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-01-09 15:04

Hos boghandleren.

Ring til den lokale boghandel, der kan du sikkert købe dine blyanter.

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 110 point
Dato : 15-01-09 15:08

Ja de fleste boghandlere har tegneredskaber. Men hvis du gerne vil handle over nettet, kan jeg anbefale dig denne side. Hvis du ikke lige kan finde varerne på siden, så ring til dem - de er meget hjælpsomme
http://www.stelling.dk/

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-01-09 15:10

http://ef.dk/?pagetype=topic&topicId=F80.090.005

Der har de også minespidsere

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 15-01-09 15:18

F.eks:

"Papir Kælderen" ved Nørreport Station i København.
"Panduro Hobby"
"Tiger" "Søstrene Grene" "Bog & idé" "TegneCentret" i St. Kongensgade, København

MvH
Jørn Rudolph

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 15-01-09 18:50

Den lokale slagter og bager har også mange ting i deres butikker.

hawaii7

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 15-01-09 20:17

bog og ide

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-01-09 20:22

utroligt
hvad med at gå en tur i byen
din computer kan ikke levere blyanter

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 15-01-09 23:37

Tak for de mange svar.

Jeg fik bekræftet man højest sandsynligt kan finde noget i diverse boghandler, så det vil jeg prøve.
Jeg har været hængt op hele dagen, men ved hvor jeg vil prøve at starte med at lede.

Teil > Det er jeg skam godt klar over, medmindre man bestiller over nettet, men jeg har absolut intet forstand på blyanter og lignende i den dur, så vidste ikke om det var lige så svært at skaffe, som kinesisk gedeyoughurt.

JørnRudolph > Tak. Nu er jeg desværre ikke fra KBH, men måske den lokale Søstrene Grene også har nogle.

Godkendelse af svar
Fra : Dennis85

Dato : 15-01-09 23:38

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 16-01-09 06:22

Selv tak