/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Sær pumpe på Beko vaskemaskine
Fra : 73007300
Vist : 2479 gange
200 point
Dato : 12-01-09 17:27

Min Beko vaskemaskine vil ikke pumpe vand ud som den skal. Når den begynder at pumpe, kører pumpen kun 1-2 sekunder, så holder den en pause på 1/2- 1 minut, og kører så 1-2 vsekunder igen osv. osv. Der er frit løb i slanger både til og fra pumpen, og der er heller ikke noget fremedlegme i pumpen, som forøvrigt drejer fint rundt, nør jeg drejer med fingerne.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-01-09 18:13

Måske en fejl i printpladen der sidder i din vaskemaskine. Eller et fyldt filter der hvor vandet løber ud. Filteret sidder på forsiden af maskinen nede for neden.

Kommentar
Fra : 73007300

Dato : 12-01-09 22:06

Der er ikke filter til pumpen, og vandet kommer også fint ned til pumpen.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 200 point
Dato : 12-01-09 23:29

Så kan det næsten kun være fejl i printpladen. Men jeg har dog prøvet at min ikke ville pumpe vand fordi filteret var stoppet. Men når vandet kommer fint ned til pumpen, så må det være en defekt pumpe eller en fejl i elektronikken.

Godkendelse af svar
Fra : 73007300

Dato : 13-01-09 05:09

Tak for svaret granner01. Det var også det jeg frygtede, men ville lige høre andres mening, så nu bliver den kørt på genbrugspladsen, for lejerne er heller ikke for gode.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-01-09 20:43

Deter da også i disse udsalgstider at man skal købe nyt.