/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Tv genudsendelse
Fra : tutten
Vist : 475 gange
141 point
Dato : 12-01-09 09:53

Er der nogen der kan svare på om udsendelsen der hedder "hvem kan slå Joakim og Andrea" som blev vist fredag d.9-1-09 på tv 2 har været vist før, et par af mine venner påstår de har set samme udsendelse for en uge eller 14 dage siden

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-01-09 10:11

Det var det ikke ...det var første gang den blev vist.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-01-09 10:22

Det bliver sendt hver fredag kl. 20:00.

Modstanderne til Joachim og Andrea bliver skiftet ud fra den ene uge til den anden.

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 12-01-09 10:23

Tror du ikke også at dine venner bare har set forfilm ,og så har de troet at det har været der.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-01-09 10:37

Udsendelsen blev genudsendt lørdag den 10. kl. 12:10 ...

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 12-01-09 18:30

Det var helt sikkert en genudsendelse, jeg havde set den før, men kan ikke lige huse hvornår, mener det var mellem jul og nytår

Falcham

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-01-09 19:22

Citat
Det var helt sikkert en genudsendelse,

DET PASSER IKKE

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 14-01-09 15:37

Hejsa jeg skrev til TV2 i går og fik følgende svar:
Citat
Kære Laus,

Tak for henvendelsen - og for dit spørgsmål.

Det er rigtigt, at "Hvem kan slå Joachim og Andrea?" som en julegave til seerne blev sendt allerede i juledagene 25., 26., 27. og 28. december klokken 12.10 - men på grund af sendetidspunktet var der ikke mange, som opdagede disse udsendelser.

Derfor valgte TV 2s programplanlægning at give flere danskere mulighed for at se disse udsendelser ved at tilbyde "Hvem kan slå Joachim og Andrea?" som et alternativ til bl.a. "X Factor" fredage i januar. Det er der mange seere, som har sagt "ja tak" til, idet i gennemsnit cirka 700.000 danskere de seneste fredage har valgt at se "Hvem kan slå Joachim og Andrea?".

Med venlig hilsen

Michael Hansen
R E D A K T Ø R
T V 2 | K o m m u n i k a t i o n

TV 2 | DANMARK A/S
Rugaardsvej 25, 5100 Odense C, Danmark
Phone [+ 45] 65 91 91 91
Email: miha@tv2.dk
Fax: [+ 45] 65 21 18 49

Mvh

Falcham

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-01-09 21:37

Citat
Hejsa jeg skrev til TV2 i går og fik følgende svar:

UNDSKYLD min stædighed

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 14-01-09 21:46

Det er bare i orden - det kunne jeg også finde på

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 20-01-09 17:40

Husk at lukke spørgsmålet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annuller spørgsmålet
Fra : tutten

Dato : 20-01-09 18:07

Jeg har modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål