/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
WOW Våben :0)
Fra : zith
Vist : 870 gange
100 point
Dato : 11-01-09 16:43

Hey

Jeg prøver at finde nogle fede skins af nogle våben i wow. Altså jeg skal bare bruge navnet på våbnet og så hvordan det ser ud.

Eller hvis i kender nogle våben der ser fede ud.

Det skal være alm. våben altså ikke guns og bows og det.

nogen der kan hjælpe.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-01-09 16:45

du er kugleskør

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-01-09 16:47

http://peecee.dk/

du kan se lidt på peecee, det er våbengale idioter de fleste
der lægger billeder ind.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 11-01-09 16:49

hehe ja... men man må jo leve med det :D

Kommentar
Fra : zith

Dato : 11-01-09 16:50

lol er du syg der er mange billeder hvis man søger på wow :S

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-01-09 16:54

det er jo det, de er syge i hovedet
lige noget for PET

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-01-09 16:56

Min søn siger at man jo skal vide hvilket level du er på for at hjælpe dig

Kommentar
Fra : zith

Dato : 11-01-09 17:03

jamen jeg skal bare se våbenet og se om det ser fedt ud.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 11-01-09 17:05

Det jeg leder efter er faktisk et sværd eller dagger der ligner noget i retningen af samurai sværd hehe men det må gerne have lidt lys og effekter omkring sig.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 11-01-09 17:22

kender kun et wow køkken.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 11-01-09 17:32

hehe ja det er ikke lige det.

Kommentar
Fra : Piela

Dato : 12-01-09 01:34

Havde du sagt Guild Wars i stedet for WoW havde jeg nok kunne nævne noget... hmm måske kan du prøve at søge på WoW wiki der er sikkert noget der hedder det, jeg ved i hvert fald gw wiki er fantastisk hjælp til spillet både angående våben armor missioner, quests etc etc. skulle ikke undre mig at WoW har en ligende wiki side ^^ ellers må jeg bare ønske dig held og lykke med at finde noget.

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 12-01-09 07:42

Hej

interesant spørgsmål ) jeg har spillet et godt stykke tid.. og kan umiddelbart kun komme i tanke om 1 våben der matcher din søgning.. Det ligner et samuraisværd meget og fås nemt ved en lille chain i hellfire..

"Helboar Carving Blade"

link til billeder:
http://thottbot.com/i25987

->Brommi

Accepteret svar
Fra : Brommi

Modtaget 100 point
Dato : 12-01-09 07:58

I min morgen brandert var jeg sikker på jeg læste at du søgte samurai våben. lol
Er der en bestemt type du tænker på? 1hånds, 2hånds, økser, sværd.. osv

Der er selvfølgelig også disse 2 :) nok det flottest design af våben i spillet!

"The Twin Blades of Azzinoth"

http://thottbot.com/?set=699#

Kommentar
Fra : zith

Dato : 12-01-09 08:11

Det jeg leder efter er et fedt udseende mæssigt våben.

Og det skal nok ligne noget i stil med Sword eller Polearm eller lidt lige som de twin blades der

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 12-01-09 08:46

Hmm... svært synes jeg.. Hvis du spiller spillet hvilket jeg næsten kan gætte mig til ;) så prøv at hente "AtlasLoot enchanced". Igennem det kan du se loot fra diverse dungeons. Det ville sikkert gøre det meget nemmere for dig.

På nedenstående link kan du se de forskellige ting der dropper i Naxxramas. Der er ihvertfald rigtig mange fede våben!
http://www.wowwiki.com/Naxxramas_loot

Kommentar
Fra : zith

Dato : 12-01-09 09:12

okey tak vil jeg da lige prøve :)

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 12-01-09 09:33

For et godt stykke tid siden legede jeg lidt med et smart lille program som du måske kan bruge til dit "projekt"..

http://www.wowmodelviewer.org/

Det er svært at forklare præsist hvad det gør.. se hjemmesiden.. og det forklarer næsten det hele.. tror jeg...

Hvad er det iøvrigt du skal bruge de våben til ?

Godkendelse af svar
Fra : zith

Dato : 14-01-09 09:21

Tak for svaret Brommi.

Det er de Twin blades der... de er faktisk ret fede :D

Tak for hjælpen allesammen

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 14-01-09 23:29

Det var så lidt. held og lykke med dit projekt