/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
fullrate og outlook??
Fra : Sorenk
Vist : 2811 gange
100 point
Dato : 10-01-09 16:01

Hej.. Jeg har lige skiftet fra cybercity til fullrate med internet og tlf... desværre tilbyder fullrate ikke Email, og min gl cyber konto kan jeg kun modtage fra, ikke sende..

Hvilken gratis email udbyder skal jeg vælge hvis jeg stadig vil bruge min outlook på min computer??

jeg gider ikke logge på en hot eller Gmail konto hvergang jeg skal hente post, så der skal altså være mulighed for at sende og hente email til egen comp??

PFT Søren K

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-01-09 16:03

Så må du finde dig en udbyder hvor du kan have mailkonto.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-01-09 16:16

Både Hotmail og Gmail kan hentes hjem med Outlook, du skal bare indstille på webmail at de skal videresendes

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-01-09 16:18
Kommentar
Fra : palleby

Dato : 10-01-09 16:32

Jeg har også skiftet til fullrate fra TDC, men jeg bruger stadig min tdc email.(sat op som web-mail) Den har de heldigvis ikke slettet.
Men jeg sender post gennem smtp.fullrate.dk

Accepteret svar
Fra : frostys

Modtaget 110 point
Dato : 10-01-09 16:41
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-01-09 19:48

Vil man spare får man også det man betaler for.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 11-01-09 00:21

STOP stand ullykken, du skal bare rette i din opsætning så du bruger fullrates mail server til at sende mails, altså fullrates smtp server. Og samtidig skal du bruge cybercitys mail server til at modtage mails, altså cybercitys pop3 mail server. som du kan finde her

SMTP server i DK
http://www.netsite.dk/support/gamle-sites/email/smtp-servere.html

POP3 mail servere i DK
Ja der kunne jeg så ikke lige finde en liste på nettet.

Godkendelse af svar
Fra : Sorenk

Dato : 11-01-09 14:13

Tak for svaret frostys. var selv på fullrate og kigge men ku ikke finde det.. og til Granner og Luffea.. hvorfor svare på noget som man ikke har et klap forstand på???
Søren K

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-01-09 14:32

Selvfølgelig har jeg forstand på det, men jeg mener at skal man bøvle med en hel masse kan det ikke betale sig at spare