/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
info om polar rs400
Fra : ryan1312
Vist : 954 gange
200 point
Dato : 09-01-09 19:31

Hej jeg søger en bruger manual til min nye polar rs400 den der er i pakken er meget overfladisk.

Og hvad betyder det når min polar rs400 siger limits off når jeg har sat puls målingen i gang.
Kan man sætte puls målingen i gang og så få vist hvad klokken er på urets diskplay??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-09 19:48

limits off = begrænsninger fra

http://www.heartratemonitor.co.uk/Manuals/RS400/

Du må lige lære lidt mere engelsk

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-01-09 19:49

Har du defineret din dagspuls, for uret skal vide hvad din normale puls er. Her står der lidt om det.

http://www.pulsure.dk/amaster/shop/index.php?/amaster/shop/product_buy.php?lg=dk&rent=0&productNumber=RS400

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-09 19:55
Kommentar
Fra : sottmann

Dato : 09-01-09 21:50

Da jeg købte mit polar rs 400 fulgte en cd med "polar protrainer 5"
den indeholder komplet løbedagbog samt bruger manual på dansk
den er mere detaljeret en det lille hæfte der er med.

Kommentar
Fra : ryan1312

Dato : 10-01-09 10:10

Ja jeg har indtastet at min hvile-puls er 52 og max puls ca er 185, men hva betyder det at min ur somtider bipper og skriver limits off, den gør det altid når jeg føre uret tæt ind til puls-bældet, men også nogle gange hvor jeg ikke gør det.

Kan jeg få vist klokken samtidig med at uret måler puls ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-01-09 11:55

Læs manualen....

Kommentar
Fra : ryan1312

Dato : 10-01-09 17:34

Har i nogle gode tips til min nye polar rs400

Accepteret svar
Fra : sottmann

Modtaget 100 point
Dato : 10-01-09 22:28

når du holder uret tæt til pulsmåleren kan du vælge en blandt fem funktioner
så du slipper for at rode med knapperne under løb.
show limits (vis grænser)
take lap (tag omgang)
change view (skift visning)
light (lys)
off (fra)

tryk på settings -features -og hearttouch og vælg den ønskede funktion

Godkendelse af svar
Fra : ryan1312

Dato : 26-01-09 15:28

Tak for svaret sottmann.