/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
driver
Fra : randrup42
Vist : 521 gange
50 point
Dato : 09-01-09 16:51

nogen der kender en driver til et ethernet controller

computeren er en fujitsu siemens amilo k

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-09 16:55

Får det så samme skæbne

http://www.kandu.dk/Spg130791.aspx

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 09-01-09 16:56

Randrup annuler spørgsmål igen igen, søg selv du har fået link/svar

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 09-01-09 16:57
Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-01-09 17:38

Tjaaaa, når man analysere profilen, så er Randrup42 ret ny på KANDU.
Men ordvalget i det tidligere nævnte spørgsmål, antyder at det er en bruger som er ret bekendt med KANDU. Så der er nok en sammenligning med tidligere profiler, som KANDU har lukket!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-01-09 02:36

Prøv at gå ind i en cykelforretning og spørg efter et nyt hjul, uden at have oplysninger om størrelse eller at have cyklen med.

Efter ½ times parlamenteren vil de så give Dig et tilfældigt hjul og håbe på at Du ikke kommer igen

Annuller spørgsmålet
Fra : randrup42

Dato : 10-01-09 12:14

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål