/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
PP pastiller
Fra : jeb3
Vist : 8528 gange
100 point
Dato : 09-01-09 15:36

Vi sidder lige og snakker og kommer ind på de gamle PP pastiller.

Hvem var det nu der lavede dem?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-01-09 15:58

Freia ???? Kan det pase??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-01-09 16:07

http://slikleksikon.org/

PP pastiller står der ikke, men jeg tror nu alligevel det var Freia, indtl andet er bevist

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-01-09 17:31

Åh ja....det var dem i de stribede røde/sorte æsker.

Ved at søge på navnet, kan man se, at det mest er fra Norge at de omtales, men Freia var (er?) vel også norsk

http://www.google.dk/search?hl=da&q=PP-pastiller&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=&aq=f&oq=

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-01-09 17:37

Utroligt... Jeg kan ikke huske, hvor jeg lagde min tobak for en time siden, og i går lå min tegnebog i køleskabet, men jeg husker også tydeligt æsken til PP Pastiller

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-01-09 17:40

Citat
Melamin var ukjent da Freia og Nidar dominerte markedet. Men disse produsentene har gjort mange feil de også. For eksempel har de fjernet:

UFO (alle varianter)

PP

Isbre
Bugg (i gammel pakning)
Salti
Sweet Mint
Champagnedrops
Domino
Ko-jakk-kjærlighet
Peppermyntedrops

http://dagbladet.chess.mobi/art/sjokolade/historie/3498219/

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-01-09 17:43

I linket er der øverst et lille billede af pakken....når man kopierer billledet ud og forstørrer det lidt, kan man se (dog utydeligt) at der står Freia oppe på lågklappen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-01-09 17:58

Salmiakstænger
Rustne søm
Lakrids flyvere
Vejskilte
Ordentlige dukater (negerpenge) de er så slatne og tynde nu......

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-01-09 18:35

PP pastiller > P-piller

Skal ikke indtages men holdes fast mellem damens knæ.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-01-09 19:04

Luffeeee..... Du ved godt at ">" betyder større end......

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-01-09 19:05

Freia...Så havde jeg sgi ret...jubiiii længe leve langtidshukommelsen men det er straks værre med kortidshukommeren

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 09-01-09 19:25

Rustne søm og Vejskilte kan man stadig være heldig at finde. Men PP ...... Uhmmmmmm

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-01-09 21:15

En salmiakstang rullet sammen i et låg til en mælkeflaske og så bare gå og slikke på det.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-01-09 21:51

På låget?????

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-01-09 22:40

Nej salmiakstangen der ligger i

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 100 point
Dato : 09-01-09 22:47

Nååååååååååå *SS* (var det starten på oralsexbølgen )

nat nat

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-01-09 23:22

IIIHHHH altså Klumme

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-01-09 01:13

Der kom nogen pastiller senere der hed Spunk, de var heller ikke dårlige.

Og oralsex. A
Altså hvis man kan få en pastil til at holde ½ time i munden kan man også ........

Det minder mig om en episode i "Twin Peaks" hvor den skønne søgte ind i et bordel. Ved spørgsmålet om hvad hun kunne præstere tog hun en elastik i munden og gumlede lidt, elastikken kom så ud, med en knude på.
-Hvornår kan Du starte ?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-01-09 09:41

Spunk lever i bedste velgående!

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 11-01-09 21:07

Det er utroligt, når man kommer i tanker om sådan noget.

Det værste er at vi ikke kan købe dem mere. De smagte gudeskøøøønt .)

Godkendelse af svar
Fra : jeb3

Dato : 19-01-09 13:35

Tak for svaret Klumme.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-09 13:56

Det var så lidt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-01-09 14:02

De kommer som en nyhed på et tidspunkt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-09 14:04

Måske i Bon Bon regi under pseudonymet "Gedelorte"

Kommentar
Fra : Camillasmoster