/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tillykke til Miritdk
Fra : Nordsted1
Vist : 814 gange
100 point
Dato : 09-01-09 06:11

Du ønskes et STORT tillykke med fødselsdagen

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 09-01-09 06:19

Jeg kender dig ikke, men ved, at du giver rigtig mange GODE og lærerige svar, så Hurra for dig !

Hilsen JR

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-01-09 08:26

Tillykke med dagen

mvh klaudi

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 09-01-09 08:26

Jeg ved ikke hvem du er, men til lykke med dagen alligevel

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-09 09:21

Hu og så ra Du får sku lige en tungeslasker herfra

...........................................................................................................

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-01-09 09:56

Også et stort tillykke fra Falster til dig.
Solen skinner hernede og det er den da nødt til at gøre der hvor du bor også

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 09-01-09 10:17

Hej Miritdk

Tillykke med din fødselsdag og tak for det fine solskinsvejr

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 09-01-09 10:27

Tillykke med fødselsdagen , ønsker deg også et gott nyttår
vh vonna.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 09-01-09 10:35

Du ønskes også stort TILLYKKE herfra

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-01-09 10:39

Solskin.... ikke her

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-09 10:55

Hvis du ellers har nogle problemer så klarer

:::::::::::::::::::::::WWW.SPYWAREFRI.DK DEM:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 09-01-09 11:35

Du ønskes også et stort TILLYKKE herfra
Højris

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-01-09 11:35

miritdk

Tillykke med fødselsdagen!

Håber, at du får en dejlig dag!

Knuz fra Hanne

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-01-09 11:59

Med fødselsdagen

Tak for det gode vejr. Har du noget med det at gøre?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-01-09 12:22

Citat
Du får sku lige en tungeslasker herfra
Man må sige at landsbytossen ikke søger at skjule sin ubehagelige, platte og vulgære adfærd. Ordet situationsfornemmelse er på 21 bogstaver og 9 stavelser, så der er ikke noget at sige til at fører sig frem på den måde. Han magter det ikke men så burde man holde sin kæft.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-01-09 12:23

Anyway miritdk......et tillykke på dagen og de 45 år det skal du ha'

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 09-01-09 12:50

hej miritdk ,

hip hurra , det er miritdk fødselsdag et stort tillykke fra mig og et ønske om en dejlig dag , solen skinner fra en skyfri himmel så tak for det

namge hilsner fra chicapigen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-01-09 13:03

Fødselsdag på Kandu Hip hurra og et stort TILLYKKE med dagen Miritdk, selvfølgelig vælger du en dag med solskin hvad ellers ?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-09 14:21

Bland dig uden om Storbytosse det er noget internt som du skal holde snotten fra

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-09 14:25

Og lad nu vær med at spamme Dette indlæg men opret dit eget Vinterdepressions sædvanlighedsflip hvis du absolut har det sygelige behov Og hermed færdig med dig

Ja undskyld Mirrit Det er jo din dag

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 09-01-09 15:40

altså - dette her handler om meritten og KUN om hende.
vi siger i kor:
og så det laaaaaaaaange
krammer
aase

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-01-09 15:41

Citat
Og lad nu vær med at spamme
Så hold da din kæft landsbytosse hvis du vil ha ro. Hvad du og miritdk har af tungeslaskerier sammen rager mig en høstblomst, men du behøver ikke udstille din naragtige og frivole adfærd. Har du hang til blotterier, hvad der såmænd ikke ville undre mig, så gør det et andet sted

Skal vi vædde...du er til grin og kommer igen her LOOOL Du kan simpelthen ikke holde din ualminndelig dumme kæft

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-01-09 15:43

aase... Selvfølgelig handler det om miritdk. Det fremgår jo tydeligt af landsbytossens åbenbaring om sine tungeslaskerier, som han har behov for at udstille, i stedet for at sende sine vulgariteter i en PM til miritdk. LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-01-09 15:51

Men det er Nordsteds tråd, så for ikke at bringe hende i et dilemma, så skal tråden få fred, så kolbøtten kan vulgære sig uhæmmet videre.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-01-09 16:34

med dagen.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 09-01-09 21:43

godaften og tak tak tak - tusind tak det er jo helt skønt lige at tage en puterpause og mødes med hilsener her og der og allevegne fra

ikke helt slut med dagen endnu - indtil videre bare en superdejlig dag med familien omkring mig ..... lagkager er farlige for i øvrigt, men åhhh hvor skøn ;-= (HAR set hvor resterne er gemt hehe . og jeg er vist nok den der står tidligst op HAH !)

lige nu er tilstanden for os alle vel lig " fat en sofa og bliv der" . . . det er så også en dejlig fornemmelse

Sjovt nok med den solskinsdag - den var der da lige lidt her i kbh tidligt i morges men så daffede den dæleme også videre - æuw - snyd er det ja

endnu en gang tak herfra og håber på en god weekend til alle - også tungeslaskeren- måske har den tunge brug for en weekend - - - låst inde !!!!!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-01-09 22:01

Citat
- den var der da lige lidt her i kbh tidligt i morges men så daffede den dæleme også videre - æuw - snyd er det ja

Nææ du sendte den bare herneg miritdk...og jeg har passet på den HELE dagen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-01-09 22:03

Citat
lagkager er farlige for i øvrigt
mon det ikke afhænger lidt af hvor mange lys der på

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-01-09 22:16

Tak for svaret miritdk.

Hvor dejligt at høre, at du har haft en god dag... godt den fortsætter lidt endnu

Solskin.... det er noget i bilder mig ind, jeg har ikke set det mindste til den

Citat
mon det ikke afhænger lidt af hvor mange lys der på

o.v.n - tror du hun spiser dem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-01-09 08:04

godmorgen og så er der lige en weekend - forhåbentlig fredelig